Skip to main content

ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε.: Ανοδικό και το 2024 – Επενδύσεις σε εξοπλισμό, άνοιγμα σε νέες αγορές του εξωτερικού

Πενταετές πλάνο αειφόρου ανάπτυξης της εταιρείας, που στηρίζεται σε τέσσερις μεγάλους πυλώνες

Με αύξηση 26% σε σύγκριση με το 2023 και 70% σε σύγκριση με το 2022 αναμένεται να κλείσει ο κύκλος εργασιών της ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε. το 2024, σύμφωνα με τη διοίκησή της, ανερχόμενος σε 17,2 εκατ. ευρώ, συνεχίζοντας και φέτος την ανοδική της πορεία.

Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της εταιρείας, Θεόδωρο Μπέσσα, η ΣΟΥΡΩΤΗ A.E. συνέχισε και το 2024 την υποστήριξή της στα δίκτυα των χονδρεμπόρων σε όλη την Ελλάδα και αύξησε το ποσοστό της συμμετοχής τους στο σύνολο του τζίρου της εταιρείας.

Όσον αφορά το κανάλι των εξαγωγών, ξεκίνησε μια μεγάλη στρατηγική προσέγγιση σε νέες αγορές του  εξωτερικού, ενώ αυξήθηκαν οι διανομές στο οργανωμένο λιανεμπόριο (Modern Trade).

Όπως προσθέτει, δε, η γενική διευθύντρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Φρίντα Μελετίδη, άμεσα (μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου) ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση της εγκατάστασης νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, «για να μπορέσουμε να στηρίξουμε τη σταθερή ποιότητα, αλλά και την αυξημένη  ζήτηση των προϊόντων μας. Η τρίτη φάση θα υλοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025, ενώ η τελική φάση θα περιλαμβάνει νέο εργοστάσιο με νέες γραμμές παραγωγής, καθώς και τα πιο σύγχρονα μηχανήματα για την εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων μας, αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος».

Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στο πενταετές πλάνο αειφόρου ανάπτυξης της εταιρείας, το οποίο όπως προσθέτει η κα. Μελετίδη δεν στοχεύει απλά στην ανάπτυξη, αλλά στη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της υπευθυνότητας απέναντι στο περιβάλλον, τις τοπικές κοινωνίες και τις μελλοντικές γενιές και στηρίζεται σε τέσσερις μεγάλους πυλώνες:

  • Νέα μορφή επικοινωνίας: Αναπτύσσονται σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας και στρατηγικές, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης με τους καταναλωτές και την προώθηση των αξιών μας σε όλα τα επίπεδα.
  • Ανάπτυξη σε νέες κατηγορίες προϊόντων: Επενδύσεις σε καινοτόμες ιδέες και νέες κατηγορίες προϊόντων.
  • Συνεχής βελτίωση της ποιότητας
  • Βιώσιμη ανάπτυξη: Συνεχιζόμενη ανάπτυξη των παραγωγικών δυνατοτήτων της εταιρείας σε αρμονία με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.