Ο Γενικός Διευθυντής της Coffee Berry, Νίκος Χατζηγεωργίου, μίλησε στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή «In Business», με τη Μαρία Σμιλίδου, σχολιάζοντας την εξέλιξη του franchise καφέ και τις προκλήσεις του μέλλοντος.
Όσον αφορά την εταιρεία, ο κ. Χατζηγεωργίου αναφέρει ότι: «Το 2016 ιδρύεται το πρώτο κατάστημα Coffee Berry στη Γλυφάδα […] και από εκείνη τη στιγμή και μετά, η αγορά έστρεψε τα βλέμματα επάνω μας […]. Έγιναν προσεκτικές κινήσεις για να φτάσουμε στο σήμερα που η εταιρεία αριθμεί περισσότερα από 220 καταστήματα, από τα οποία, τα 130 είναι στην Ελληνική επικράτεια. Έχουμε 83 στην Κύπρο, επτά στην Αίγυπτο, έχουμε καταστήματα στη Σαουδική Αραβία, στη Γερμανία, στο Μαρόκο και έπεται συνέχεια».
Σχετικά με την κατανάλωση καφέ από τους Έλληνες ο κ. Χατζηγεωργίου δηλώνει πως «η κατά κεφαλή κατανάλωση του Έλληνα σε ετήσια βάση είναι περίπου 510 κούπες. Αθροιστικά μιλάμε για 5 δισεκατομμύρια κούπες καφές. 40.000 τόνοι είναι η κατανάλωση καφέ, που αντιστοιχεί σε 4 δισεκατομμύρια ευρώ. Από αυτά το 60% της κατανάλωσης είναι μέσα στο σπίτι, το 40% είναι εκτός σπιτιού. Με 3 έως 4 στους 10 καταναλωτές να προτιμά τον καφέ να τον πάρει στο χέρι. Από εκεί και πέρα, 340 εκατομμύρια είναι περίπου ο κλάδος του καφέ εντός σούπερμαρκετ, με τα 60 να αφορούν κάψουλες. Το 50% της κατανάλωσης εσπρέσο στη χώρα μας είναι μέσω κάψουλας».
«Το 50% της κατανάλωσης καφέ είναι ελληνικός. Ακολουθεί ο στιγμιαίος με ποσοστό 18%, ο φίλτρου με 17% και ακολουθεί ο εσπρέσο με 15%, με τον εσπρέσο συνεχώς να ροκανίζει μερίδια από τους υπόλοιπους», πρόσθεσε.
Τέλος, για τις μελλοντικές επενδύσεις της εταιρείας καφέ, ο κ. Χατζηγεωργίου αναφέρει: «Έχουμε σε εξέλιξη όσον αφορά τα επενδυτικά μας πλάνα, μια καινούρια παραγωγική μονάδα, ένα νέο project το οποίο θα υπερβεί τα 10 εκατομμύρια για να μπορέσουμε να καλύψουμε τις αυξημένες πλέον ανάγκες μας και είμαστε στραμμένοι και στις υπόλοιπες αγορές, διότι έχουμε έντονο ενδιαφέρον».