Skip to main content

Σύναψη μακροχρόνιας συμφωνίας μεταξύ Coty και Swarovski

Στόχος το λανσάρισμα νέων προϊόντων στο χώρο των καλλυντικών

Στη σύναψη μακροχρόνιας συνεργασίας άδειας χρήσης στον τομέα της ομορφιάς προχώρησαν η Swarovski με την Coty, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο, με ένα εμβληματικό χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει αρώματα, προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος και σώματος.

Στόχος είναι η ανάπτυξη, παραγωγή και διανομή μιας νέας σειράς αρωμάτων. Το πρώτο λανσάρισμα στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας αδειοδότησης αναμένεται το 2026.

Η Swarovski Crystal Business εκπροσωπείται σε περισσότερες από 140 χώρες παγκοσμίως, με 2.300 μπουτίκ που συμπληρώνονται από επιλεγμένους πολυκαναλικούς συνεργάτες. Η νέα συνεργασία της δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσει την παρουσία και την αναγνωρισιμότητά της στην αγορά ομορφιάς, καθώς και να διαφοροποιήσει τις προϊοντικές της προσφορές.

Όπως επισημαίνουν οι δύο πλευρές η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την αρχή μιας μακροχρόνιας συνεργασίας, βασισμένης σε μια κοινή δέσμευση για δημιουργικότητα και καινοτομία. Η συνεργασία έρχεται σε μια περίοδο όπου η Coty συνεχίζει να αναβαθμίζει και να διαφοροποιεί το χαρτοφυλάκιό της, φέρνοντας συνεχώς νέα προϊόντα, μάρκες και καινοτομίες στο προσκήνιο. Με τον τρόπο αυτό στόχος της Coty είναι η ανάδειξή της ως ιδανικός συνεργάτης για παγκόσμιες μάρκες που επιδιώκουν να δημιουργήσουν ή να αναβαθμίσουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων ομορφιάς τους. Όπως τονίζει ο Jean Holtzmann, Chief Brands Officer Prestige της Coty «είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη νέα, μακροχρόνια συνεργασία μας με τη Swarovski για την ανάπτυξη και διάθεση στην αγορά συναρπαστικών νέων σειρών αρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς. Γνωστή για την πρωτοποριακή τεχνολογία και την απαράμιλλη καλλιτεχνία της, η Swarovski έχει κερδίσει σημαντική αναγνώριση από τους καταναλωτές παγκοσμίως, γεγονός που την καθιστά ιδανική επιλογή για μια παγκόσμια ανάπτυξη σε βασικές αγορές, όπως η ΕΜΕΑ, η Αμερική και η Ασία. Αυτή η συμφωνία αδειοδότησης ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική επιτυχίας της Coty, που εστιάζει σε συνεργασίες με δυνατότητες ανάπτυξης πολλαπλών κατηγοριών. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε με τη Swarovski για να δημιουργήσουμε μοναδικά προϊόντα ομορφιάς που θα εμπνέουν κομψότητα και θα εκφράζουν την ατομικότητα».

Από την πλευρά της η Swarovski επισημαίνει την ταυτότητα της ποπ πολυτέλειας και της joyful εκκεντρικότητας που τη χαρακτηρίζει στη βιομηχανία της ομορφιάς. Σύμφωνα με τον Michele Molon, Chief Commercial Officer της Swarovski «η συνεργασία με την Coty αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Swarovski, καθώς συνεχίζουμε να επεκτείνουμε το brand μας σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να φέρουμε τη μοναδική μας ταυτότητα Pop Luxury – μια πολυτέλεια δημιουργική, διασκεδαστική, πολύχρωμη και γεμάτη χαρούμενη φινέτσα – στον κόσμο της ομορφιάς και των αρωμάτων, αξιοποιώντας παράλληλα την εκτενή τεχνογνωσία της Coty στον κλάδο. Μαζί, θα δημιουργήσουμε πανέμορφα και πολυτελή προϊόντα που αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία. Ανυπομονούμε για τις ατελείωτες δυνατότητες που θα φέρει αυτή η συνεργασία».