Aξιοσημείωτη βελτίωση παρουσίασαν οι επιδόσεις της Praktiker Hellas το 2023, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 187,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,5% σε σχέση με τον προηγούμενο κύκλο εργασιών. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 2,2 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 3,1 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2022.
Επενδύσεις 4,6 εκατ. ευρώ
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, «το 2023 αποτέλεσε για την Praktiker Hellas μια χρονιά ορόσημο, καθώς υλοποίησε στρατηγική επενδύσεων ύψους 4,6 εκατ. ευρώ (αύξηση άνω του 25% σε σχέση με το 2022)». Όλες οι επενδύσεις χρηματοδοτήθηκαν εξ ολοκλήρου από ίδια κεφάλαια και επικεντρώθηκαν στο άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Κέρκυρα, την μετεγκατάσταση του καταστήματος στην Αλεξανδρούπολη, τη γενικότερη αναβάθμιση των καταστημάτων, την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και την εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού, με τις ώρες εκπαίδευσης να αυξάνονται κατά 46% μέσω του νέου προγράμματος δια βίου μάθησης. Επιπλέον εφάρμοσε καθολικό πρόγραμμα επιβράβευσης για τους υπαλλήλους της.
Αύξηση επισκεψιμότητας στα καταστήματα και το e-shop
Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα παρουσίασε αύξηση 9,5%, «γεγονός που καταδεικνύει την αυξανόμενη προτίμηση των πελατών και τη θετική ανταπόκριση στις αναβαθμισμένες υπηρεσίες της», όπως σημειώνει η εταιρεία. Τα εναλλακτικά κανάλια, όπως το e-shop και το τηλεφωνικό κέντρο, σημείωσαν επίσης αύξηση επισκεψιμότητας της τάξεως του 7,5% «επιβεβαιώνοντας την επιτυχή προσαρμογή της εταιρείας στις νέες ανάγκες των καταναλωτών και την προτίμησή τους, στις εύκολες και γρήγορες αγορές». Παράλληλα, οι συναλλαγές με επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αυξήθηκαν κατά 3,6%.
Σύμφωνα με την Praktiker Hellas «παρά τις προκλήσεις της αγοράς, όπως η αύξηση του μεταφορικού κόστους των προϊόντων και των logistics, η εταιρεία κατάφερε να απορροφήσει μεγάλο μέρος των παραπάνω αυξήσεων, διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές για τους πελάτες της. Επίσης, τo 2023 παρουσιάστηκε και υλοποιήθηκε η νέα εταιρική ταυτότητα, με ανανεωμένο λογότυπο και ενσωματώθηκε πλήρως στον ανασχεδιασμό των καταστημάτων, σηματοδοτώντας τη νέα εποχή.
Επιπλέον, όπως αναφέρεται, «το νέο λογότυπο, διατηρώντας τη στιβαρότητα της μάρκας, εισάγει μια πιο νεανική και φρέσκια εικόνα, ενώ η νέα αισθητική των καταστημάτων εκφράζει τη φιλική, προσιτή ταυτότητα της εταιρείας, τοποθετώντας τον πελάτη στο επίκεντρο».