Στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή «In Business», με τη Μαρία Σμιλίδου, μίλησε ο Πρόεδρος πρωτοβουλίας «Ελλά-Δικά Μας», Άγις Πιστιόλας, σχετικά με τις ενέργειες και την επίτευξη των στόχων όσον αφορά την εξαγωγή των ελληνικών προϊόντων στα γαλλικά σουπερ μάρκετ.
«Η Γαλλία είναι μια χώρα που λείπουν τα επώνυμα ελληνικά προϊόντα», ανάφερε ο κ. Πιστιόλας, για να συμπληρώσει πώς «όσον αφορά το θέμα της αγροδιατροφής η παρουσία μας είναι ισχνή. Στα 4 μεγάλα σουπερ-μάρκετ της Γαλλίας (το 92%) της γαλλικής αγοράς, λάμπουμε δια της απουσίας μας».
«Πριν από 6 μήνες πήγαμε στη Γαλλία, κάναμε μια πολύ σημαντική συνάντηση στο κέντρο των Παρισίων, όπου στο τέλος της δράσης περάσαμε από την αλυσίδα ‘’Leclerc’’, όπου μας δόθηκε η δυνατότητα για 2 εβδομάδες παρουσίασης των ελληνικών προϊόντων. 4-18 Νοεμβρίου κάναμε αυτή τη δράση και τώρα βρισκόμαστε στον χώρο του “Produit de Monde” (Προϊόντα του Κόσμου) μαζί με ιταλικά και πορτογαλικά προϊόντα και αυτή τη στιγμή είναι στα ράφια (μοναδικά σε σχέση) με την Γαλλία», σχολίασε ο κ. Πιστιόλας.
«Για πρώτη φορά, στην ιστορία των ελληνο-γαλλικών σχέσεων, υπάρχει ένας χώρος ειδικά αφιερωμένος σε ελληνικά προϊόντα στη Γαλλία», τόνισε.