Δεν υπάρχει καμία συμφωνία για μετονομασία του ΟΑΚΑ σε “T” – το brand της Deutsche Telekom – βασικού μετόχου του ΟΤΕ, ανέφερε πριν λίγη ώρα, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, στην πρώτη του ενημέρωση του Τύπου από τον Ιούλιο που ανέλαβε επικεφαλής του Ομίλου.
Ο ίδιος πάντως δεν διέψευσε ότι μπορεί να υπάρχουν σχετικές συζητήσεις, ενώ απαντώντας σε άλλο ερώτημα, για το αν έχει δρομολογηθεί η αλλαγή του brand Cosmote με “T” αρκέστηκε να πει ότι ο ΟΤΕ εδώ και καιρό έχει ξεκινήσει να χρησιμοποιεί και την μάρκα του βασικού του μετόχου η οποία συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πρώτες 10 στον κόσμο.
Οι 3 πυλώνες
Ο κ. Νεμπής κατά την ίδια ενημέρωση μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο στρατηγικό πλάνο με τρεις πυλώνες που ακολουθεί.
Ο πρώτος είναι η Ανάπτυξη με προτεραιότητα στα δίκτυα οπτικών ινών FTTH με στόχο ο ΟΤΕ να καλύψει το 65% της επικράτειας, ενώ στις λύσεις θα προστεθούν και η τεχνολογία fix wireless access. Η ανάπτυξη περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη του 5G plus, της συνδρομητικής τηλεόρασης ώστε να φτάσουμε τη διείσδυση στο μέσο ευρωπαϊκό όρο, τις υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις και τις νέες δραστηριότητες όπως είναι το payzy και οι ασφάλειες.
Ο δεύτερος αφορά τον μετασχηματισμό του Ομίλου που οδηγεί σε καλύτερη εμπειρία του πελάτη με μείωση των μη «πωλησιακών» επαφών στα φυσικά κανάλια πώλησης με αύξηση των e sales και e care, χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης κ.α.
Το τρίτος είναι η διαφοροποίηση στην αγορά με, μεταξύ άλλων, βελτίωση των δεικτών εμπειρίας του πελάτη και αξιοποίηση της μάρκας «Τ». «Γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλά περιθώρια ανάπτυξης σε αυτό τον τομέα» σημείωσε σχετικά ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ.