Skip to main content

Σε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στοχεύει η Electrolux Ελλάς το 2025

Όπως τόνισε ο Damir Madarevic, General Manager, Adriatic and Greece, το 2024 ήταν μια κομβική χρονιά αναδιάρθρωσης και αλλαγών, που αφορούσαν τόσο την εσωτερική δομή της εταιρείας όσο και τις συνεργασίες της

Ψηλά έχει βάλει τον πήχη των επιδόσεων της για το 2025 η Electrolux Ελλάδας, θυγατρική της σουηδικής εταιρείας παραγωγής ηλεκτρικών συσκευών Εlectrolux.

Όπως τόνισε σε σχετική ενημέρωση ο Damir Madarevic, General Manager, Adriatic and Greece, το 2024 ήταν για την εταιρεία μια κομβική χρονιά αναδιάρθρωσης και σημαντικών αλλαγών, που αφορούσαν τόσο την εσωτερική δομή της εταιρείας όσο και τις συνεργασίες της, ακολουθώντας την ευρύτερη στρατηγική της μητρικής εταιρείας στις κατά τόπους αγορές όπου δραστηριοποιείται, μεταξύ των οποίων και η ελληνική αγορά.

Ήδη στη χώρα μας η εταιρεία έχει προχωρήσει στη διεύρυνση των συνεργασιών της, πέραν της αποκλειστικής συμφωνίας που είχε μέχρι πρότινος με την Κωτσόβολος, παραχωρώντας τη διανομή των προϊόντων της και στο πανελλαδικό δίκτυο των καταστημάτων Πλαίσιο και Public καθώς και  στη σύναψη τοπικών συνεργασιών με τα δίκτυα λιανικής των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που ανήκουν σε συνεταιρισμούς του κλάδου. Παράλληλα η εταιρεία εστιάζει στις δύο μεγάλες και γνωστές επωνυμίες που διαθέτει, την ομώνυμη Electrolux και AEG, λανσάροντας νέες σειρές οικιακών συσκευών με έμφαση τις δύο premium νέες σειρές εντοιχισμένων κουζίνων. Όπως τόνισε η διοίκηση, δίνεται ιδιαίτερη σημασία στα μεγάλα κανάλια διανομής και από τους επόμενους μήνες η εταιρεία θα μπορεί να διεκδικήσει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.

Το 2023 ο τζίρος της Electrolux στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 19 εκατ. ευρώ, στο ίδιο περίπου επίπεδο αναμένεται να κινηθεί το 2024 και η εκτίμηση είναι για καλύτερες επιδόσεις το 2025, χρονιά ωρίμασης των αλλαγών που έγιναν φέτος σε συνεργασίες και λανσάρισμα προϊόντων. Η διοίκηση αναμένει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και μερίδιο αγοράς στο 15% από μονοψήφιο ποσοστό που είναι σήμερα, ειδικά στην υψηλού κόστους προϊοντική γκάμα που διαθέτει στο μεσαίο και επάνω ράφι στις εντοιχισμένες συσκευές, με έμφαση τις ηλεκτρικές κουζίνες και τα πλυντήρια.

Αναφορικά με τον κινεζικό ανταγωνισμό στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, που έχει κάνει έντονη την εμφάνισή του στην ευρωπαϊκή αγορά, στοχεύοντας και την Electrolux, ο κ. Madarevic δεν θέλησε να τοποθετηθεί. Αντίθετα εστίασε στη νέα επιθετική εμπορική και προϊοντική πολιτική της εταιρείας, προτάσσοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ευρωπαϊκής πολυεθνικής που μετρά δεκαετίες στη διεθνή αγορά από το 1919 και διαθέτει τουλάχιστον 20 εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικών συσκευών στην Ευρώπη.