Skip to main content

ΟΠΑΠ: Χτίζει μεγέθη στην υψηλή απόδοση των παιγνίων που διαθέτει   

Η κορυφαία εξέλιξη του τριμήνου ήταν το μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού,

Στην επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής του ΟΠΑΠ εστίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, κατά την ενημέρωση των αναλυτών, τονίζοντας ότι αντικατοπτρίζουν τόσο τις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις του όσο και τις αναβαθμισμένες προτάσεις που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση της εμπειρίας διασκέδασης των πελατών.

Σύμφωνα με τον κ. Karas, οι υψηλές επιδόσεις των παιχνιδιών ΟΠΑΠ και συγκεκριμένα η άνοδος του ΤΖΟΚΕΡ, η συνεχιζόμενη θετική δυναμική στον αθλητικό στοιχηματισμό και η δυναμική πορεία των παιχνιδιών online καζίνο συνέβαλαν σημαντικά στα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου, γεγονός που επιτρέπει την εκτίμηση για επίτευξη των ετήσιων προβλέψεων. Να σημειωθεί ότι το μικτό κέρδος από παιχνίδια το εννεάμηνο 2024 διαμορφώθηκε στα €692,5εκ. έναντι €616,1εκ. το εννεάμηνο 2023, αυξημένο κατά 12,4% σε ετήσια βάση, ακολουθώντας την αύξηση των εσόδων.

Όπως σημείωσε ο κ. Karas, η κορυφαία εξέλιξη του τριμήνου ήταν το μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ τόνισε ότι η εταιρεία θα «χτίσει» πάνω σε αυτή την επιτυχία και θα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, η διοίκηση του ΟΠΑΠ αναφέρθηκε στις προωθητικές ενέργειες Eurojackpot Extra και ΤΖΟΚΕΡ Extra, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και απέδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς και στο νέο παιχνίδι μηνιαίων καταβολών ΣΚΡΑΤΣ «24 Μήνες Τύχη», που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών.

Αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις

Το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού της εταιρείας, και το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις συνέχισαν να σημειώνουν αυξανόμενα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, προσθέτοντας αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκαν τα καταστήματα PLAY, ενισχύοντας την εμπειρία των πελατών με events, κληρώσεις, πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης κ.λπ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ συνέχισε να αναβαθμίζει τον «στόλο» των VLTs του, εγκαθιστώντας μηχανές τελευταίας τεχνολογίας και προσφέροντας ελκυστικά νέα παιχνίδια. Μέχρι σήμερα, σχεδόν 12.000 σύγχρονες μηχανές, που βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού, έχουν εγκατασταθεί. Επιπλέον, οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ διατήρησαν την αναπτυξιακή δυναμική τους και ενίσχυσαν τη συμβολή τους στα έσοδα του ομίλου, χάρη στην υψηλή δραστηριότητα στα παιχνίδια online καζίνο, την ανάπτυξη του iLottery και τις συνεχιζόμενές θετικές τάσεις στο αθλητικό στοίχημα, λόγω του «γεμάτου» αθλητικού καλενταριού.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Karas αναφέρθηκε σε καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως το νέο δωρεάν παιχνίδι, Bet Boss, που ενισχύει την παικτική δραστηριότητα στο Pamestoixima.gr, καθώς και στο νέο προϊόν e-sports, που προσελκύει νεαρά κοινά.

Να σημειωθεί ότι στην ενημέρωση των αναλυτών ειδική μνεία έγινε στην έκτη συνεχόμενη φορά που η MSCI αξιολόγησε τον ΟΠΑΠ με «AA», γεγονός που αντικατοπτρίζει τη δέσμευση και την εστίαση της εταιρείας στη διαχείριση των σημαντικότερων κινδύνων και ευκαιριών ESG για τον κλάδο της και τους εταίρους της.

Διαβάστε ακόμη

ΟΠΑΠ: Kαθαρά κέρδη 352 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο – αυξημένα κατά 14,4% σε ετήσια βάση