Ο Πέτρος Σαμαράς, Εμπορικός Διευθυντής της Greca Pizza, βρέθηκε στην εκπομπή In Business της Ναυτεμπορικής με την Μαρία Σμιλίδου, και μίλησε για τα προϊόντα της επιχείρησης και τις διαδικασίες παραγωγής και πώλησης.
Ανέφερε ότι η Greca Pizza είναι «μια εταιρεία πανελλήνιας εμβέλειας» και πως «τα προϊόντα μας βρίσκονται και στα 4 άκρα της Ελλάδος. Βρισκόμαστε σε όλους τους retailers. Τα προϊόντα απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή και έχουμε μεγάλη επανάληψη της αγοράς».
Όσον αφορά την διαδικασία της παραγωγής, ο κ. Σαμαράς σχολίασε ότι «το μόνο βιομηχανοποιημένο στάδιο στην παραγωγική διαδικασία είναι το ζυμωτήριο. Από κει και μετά η ζύμη ανοίγει, η σάλτσα απλώνεται και μετά έρχεται το στόλισμα: το τυρί, τα αλλαντικά, η πιπεριά κ.ο.κ.».
Για την σχέση κόστους κατεψυγμένης πίτσας και πίτσας από πιτσαρίας, αλλά και για τις ονομαστικές αξίες, ο κ. Σαμαράς σημείωσε: «Έχουμε καταφέρει στα επώνυμα μας προϊόντα διατηρώντας έναν τιμοκατάλογο περίπου 27% φθηνότερο στις ονομαστικές αξίες από τον επίσημο και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από εμάς. Η Σχέση κόστους κατεψυγμένης πίτσας με μια πίτσα από μια πιτσαρία είναι τουλάχιστον φθηνότερη κατά 50%».
Για την συνεργασία με τα Lidl και τις εξαγωγές, ανέφερε ότι «Ήδη είμαστε εκτός συνόρων με τα προϊόντα Καρδίς στην Κύπρο, αλλά και με τα δικά μας προϊόντα που τα εξήγαμε στην Αγγλία, στη Γαλλία, Βέλγιο, Σουηδία».
Τέλος για τον κύκλο εργασιών ανέφερε ότι «το 2024 πάρα πολύ καλά με αφετηρία και το 2023, όπου κλείσαμε με μια αύξηση του κύκλου εργασιών 45%. Στο δεκάμηνο πλέον οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 49% και μια πρόβλεψη για το τέλος του χρόνου είναι ότι θα κλείσουμε περίπου στο 45% αύξηση τζίρου σε σχέση με το ‘23», ενώ για τα επόμενα βήματα ο κ. Σαμαράς είπε: «Η επόμενη φάση είναι η επέκταση στο κομμάτι HORECA. Το 2025 θα συνεχίσουμε το επενδυτικό πλάνο, βελτιώνοντας την παραγωγική μας δυνατότητα και τους αποθηκευτικούς χώρους».