Skip to main content

Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής Χτυπά την Πόρτα των Επιχειρήσεων. Εσείς, είστε έτοιμοι για το αύριο;

H επιχείρησή σας είναι πλήρως διασφαλισμένη απο τις συνεχείς αλλαγές στη νομοθεσία με τη λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT - Sponsored Content

Σε εφαρμογή μπαίνει από 1/12 το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής. Μετά την ολοκλήρωση της προαιρετικής πιλοτικής φάσης που λήγει στις 30/11, το ΨΔΑ αναμένεται να επεκταθεί σε δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις. Το μέτρο του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής έρχεται να προστεθεί στους «πυλώνες» ψηφιακής παρακολούθησης συναλλαγών από το Δημόσιο (διασύνδεση POS με τη MyDATA & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση), διευκολύνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τις επιχειρήσεις στις καθημερινές τους εργασίες. Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής θα αντικαταστήσει τα «παραδοσιακά» χειρόγραφα δελτία αποστολής, συνδέοντας τα παραστατικά διακίνησης των αγαθών απευθείας με την ΑΑΔΕ. Στόχος του Υπουργείου Οικονομικών αποτελεί η δημιουργία ενός ενιαίου πλαισίου που θα συνεισφέρει σημαντικά στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, στην αύξηση της διαφάνειας, και στην απλοποίηση των συναλλαγών εκ μέρους των επιχειρήσεων.

Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: Για ποιες επιχειρήσεις γίνεται υποχρεωτικό;

Το μέτρο του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής ξεκίνησε με την πιλοτική εφαρμογή της πρώτης φάσης, στην οποία συμμετείχαν προαιρετικά χιλιάδες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με το παρόν χρονοδιάγραμμα, μετά τις 30/11 όλες οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στην πρώτη φάση του προγράμματος υποχρεούνται να υιοθετήσουν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής. Συγκεκριμένα, από την 1/12, το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής γίνεται υποχρεωτικό για τις εξής κατηγορίες:

  • Επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα πάνω από διακόσιες χιλιάδες ευρώ (200.000 €)
  • Επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων, που δραστηριοποιούνται στους τομείς: o   ενεργειακών προϊόντων (καύσιμα)
    • φαρμακευτικών προϊόντων και ιατρικών αναλωσίμων
    • οικοδομικών υλικών
    • παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας ελαιόκαρπου και ελαιόλαδου

Συγκεκριμένα, κατά την πρώτη φάση του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, οι υπόχρεες επιχειρήσεις θα μπορούν να εκδίδουν ψηφιακά τα παραστατικά διακίνησης και να διαβιβάζουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα στη myDATA. Ο λήπτης των αγαθών θα μπορεί επίσης να ενημερώνεται άμεσα, ενώ και για τις δύο πλευρές θα υπάρχει δυνατότητα ελέγχου των διακινήσεων με τη σάρωση ειδικών QR Code που απεικονίζονται στα παραστατικά. Από 1/12, θα ξεκινήσει επίσης και η προαιρετική συμμετοχή των επιχειρήσεων στη δεύτερη φάση, προτού το μέτρο επεκταθεί και επίσημα για όλες τις μετακινήσεις αγαθών την 1η Απριλίου του 2025. Στο δεύτερο στάδιο εφαρμογής του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, προβλέπεται η παρακολούθηση φορτώσεων/μεταφορτώσεων, η παραλαβή παραστατικών διακίνησης αλλά και ο ποσοτικός/ποιοτικός έλεγχος από τον λήπτη, και πάλι με τη σάρωση QR Code. Τέλος, από 1η Ιανουαρίου 2026, θα διαβιβάζονται στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA τα δεδομένα της ψηφιακής παρακολούθησης διακίνησης αγαθών που διενεργούνται από τις περιφέρειες, τους δήμους, και λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

SOFTONE IMPACT: Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής περνά μέσα από το EINVOICING eΔελτίο

Ήδη από την πιλοτική φάση εφαρμογής του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, η SOFTONE IMPACT έχει ενσωματώσει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες στην πλατφόρμα τιμολόγησης EINVOICING. Το EINVOICING καλύπτει την ανάγκη για τη διαχείριση όλων των τύπων παραστατικών, συμπεριλαμβανομένων των B2B, B2C, B2G και πλέον του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής (eΔελτίο), αποστέλλοντάς τα αυτόματα και με ασφάλεια στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Το EINVOICING ως μια προηγμένη λύση βασίζεται στο cloud, προσφέροντας μέγιστη αξιοπιστία, άμεση πρόσβαση από παντού, και υψηλή ασφάλεια δεδομένων. Αυτό σημαίνει πως διεκπεραιώνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που αφορούν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής (ψηφιοποίηση δελτίων αποστολής, διασύνδεση με την ΑΑΔΕ, αρχειοθέτηση εγγράφων κ.α.) μεγιστοποιώντας τα οφέλη που απολαμβάνει η επιχείρησή σας. Τα οφέλη αυτά, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:

  • Ταχύτερες εμπορικές συναλλαγές
  • Άμεση επαλήθευση στοιχείων & δεδομένων
  • Μεγαλύτερη διαφάνεια
  • Συμμόρφωση με τη φορολογική νομοθεσία

Επιλέγοντας τη λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT μπορείτε να είστε σίγουροι πως η επιχείρησή σας θα είναι πλήρως διασφαλισμένη μπροστά στη διαρκώς μεταβαλλόμενη νομοθεσία και στις νέες απαιτήσεις που αυτή φέρνει μαζί της. Δεν είναι τυχαίο ότι μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας στον κλάδο της βιομηχανίας, των καταναλωτικών προϊόντων, του χονδρεμπορίου αλλά και της λιανικής έχουν εμπιστευτεί τη διαβίβαση όλων των παραστατικών τους στο EINVOICING της SOFTONE IMPACT. Εκτός από τη συμμόρφωση με το νέο καθεστώς, το EINVOICING eΔΕΛΤΙΟ υπόσχεται μια ομαλότερη εργασιακή καθημερινότητα και περισσότερες δυνατότητες για κάθε μικρή και μεγάλη επιχείρηση.

Μάθετε περισσότερα: www.einvoicing.gr