Skip to main content

Στρατηγική επέκτασης από το Πλαίσιο

Η εταιρεία πλέον διαθέτει περισσότερους από 33.000 κωδικούς για την κάλυψη κάθε καταναλωτικής ανάγκης σε τεχνολογία και οικιακές συσκευές.

Στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου της εστιάζει η αλυσίδα καταστημάτων Πλαίσιο, ακολουθώντας πάντως τη διαχρονικά προσεκτική στρατηγική της λελογισμένης τοποθέτησης των καταστημάτων της στην ελληνική επικράτεια, με στόχο την αύξηση μεριδίων αγοράς ειδικά στην αγορά των οικιακών συσκευών.

Μια αγορά που δέχεται ισχυρές πιέσεις λόγω καταναλωτικής συμπίεσης, ωστόσο αποτελεί αντικείμενο ισχυρού ανταγωνισμού για τις εγχώριες και τις διεθνείς αλυσίδες του κλάδου.

Το άνοιγμα του μεγαλύτερου Πλαίσιο στην Ελλάδα στο retail park στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», συνολικής επιφάνειας 3.000 τ.μ., το οποίο είναι το 26ο και το μεγαλύτερο της αλυσίδας ειδών τεχνολογίας, επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ, αποτελεί το 2ο κατάστημα που προστίθεται στο δίκτυο φέτος, μετά τα εγκαίνια του νέου Πλαίσιο στα Γιάννενα τον Αύγουστο.

Τα συγκεκριμένα καταστήματα περιλαμβάνονται στο πλάνο δημιουργίας 10 νέων καταστημάτων ανά την επικράτεια, επένδυση ύψους 30 εκατ. ευρώ που έχει δρομολογήσει η εταιρεία για την περίοδο 2024-2026. Όπως τονίζει η διοίκηση της εταιρείας «συνεχίζουμε να υλοποιούμε τη στρατηγική μας και φτάνουμε πιο κοντά σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές μας». Η εταιρεία πλέον διαθέτει περισσότερους από 33.000 κωδικούς για την κάλυψη κάθε καταναλωτικής ανάγκης σε τεχνολογία και οικιακές συσκευές.

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου το 2023 ανήλθε σε 468,78 εκατ. ευρώ έναντι 434,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 7,8%. Σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει σχετικά: «Σε μία δύσκολη για την οικονομία περίοδο, ο όμιλος πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων, συνεχίζοντας την αδιάκοπη αναπτυξιακή του πορεία, καταγράφοντας σχεδόν 50% αύξηση πωλήσεων την τελευταία 5ετία, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις τόσο της χρήσης 2023 όσο και του 2022 έχουν επηρεαστεί από το πρόγραμμα Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή». Για το 2024 η Πλαίσιο τονίζει την ενδεχόμενη μείωση της καταναλωτικής ζήτησης σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων.

Λ. Καλ.