Skip to main content

Austriacard Holdings AG: Ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις στο εννεάμηνο

Στρατηγική επέκταση σε νέες αγορές και τεχνολογικές υπηρεσίες

Στον τριπλασιασμό των εσόδων του κλάδου Ψηφιακού Μετασχηματισμού, στην ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο της Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Εγγράφων από την περιοχή Μ. Ανατολής & Αφρικής και στα αυξημένα έσοδα μεταλλικών καρτών στον κλάδο Secure Chip & Payment Solutions οφείλεται η ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών της Austriacard Holdings.

Tα προσαρμοσμένα Έσοδα του Ομίλου του εννεαμήνου 2024 σημείωσαν αύξηση 14,0% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, φτάνοντας τα 298,3 εκατ. ευρώ. Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 18,1%, φθάνοντας τα 43,1 εκατ. ευρώ λόγω της αύξησης των εσόδων και του μικτού κέρδους, φθάνοντας σε περιθώριο 14,4% επί των πωλήσεων έναντι 13,9% το εννεάμηνο 2023. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 10,1% σε 16,3 εκατ. ευρώ με περιθώριο κέρδους 5,4%. Οι θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές διαμορφώθηκαν στα 18,9 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Austriacard Holdings AG, Μανώλης Κόντος «τα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2024 καταδεικνύουν την ορθότητα της στρατηγικής μας για ανάπτυξη βασισμένη σε γεωγραφική επέκταση και αύξηση μεριδίων αγοράς, σε συνδυασμό με ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών μας. Εστιάζουμε στην κατάκτηση όλων των αναπτυσσόμενων πεδίων των τομέων στους οποίους δραστηριοποιούμαστε, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας και τις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε με τους πελάτες μας. Όπως είχαμε περιγράψει στην αρχή του 2024, η ανάπτυξή μας επιταχύνθηκε σε όλες τις αγορές με την πρόοδο τους έτους, και θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε αποτελέσματα σύμφωνα με τις προβλέψεις μας για το έτος 2024»».

Από άποψη γεωγραφικών τομέων, τα έσοδα εννεαμήνου της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 8,3% σε €173,9 εκατ. λόγω των έργων ψηφιοποίησης, τα έσοδα του τομέα Δυτικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας, Αμερικής αυξήθηκαν κατά 13,8% σε €105,7 εκατ. λόγω της σημαντικής συμβολής των μεταλλικών καρτών, και στον γεωγραφικό τομέα Τουρκίας, Μέσης Ανατολής & Αφρικής τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 28,5% σε €57,9 εκατ. οδηγούμενα από συνδυασμό ανάπτυξης εκτυπώσεων ασφαλείας και ψηφιακών υπηρεσιών.