Skip to main content

Druckfarben: Επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό

Αύξηση εσόδων και κερδοφορίας

Αύξηση τζίρου κατά 8,35% και μεικτής κερδοφορίας κατά περίπου 21% σε σχέση με το 2022 σημείωσε το 2023 ο Όμιλος Druckfarben.

Σύμφωνα με τη διοίκηση τα ανωτέρω προοιωνίζουν το κλείσιμο μιας ακόμη πιο επιτυχημένης τρέχουσας χρονιάς (2024), με περαιτέρω άνοδο οικονομικών μεγεθών, καινοτομίες που δίνουν αξία, συνεχείς επενδύσεις, σύγχρονη εταιρική κουλτούρα και προϊόντα και υπηρεσίες που κερδίζουν την προτίμηση επαγγελματιών και ιδιωτών.

Όπως τονίζεται ο αμιγώς ελληνικός όμιλος Druckfarben έκανε σημαντικά βήματα ανάπτυξης και το 2023, τα οποία αποτυπώνονται τόσο στα επίσημα οικονομικά στοιχεία του προηγούμενου έτους όσο και στην πρόοδο του επενδυτικού του πλάνου και τονίζει πως ολοκλήρωσε αξιόλογες επενδυτικές και αναπτυξιακές κινήσεις.

Η επένδυση των περίπου 8 εκατ. ευρώ σε κτιριακές εγκαταστάσεις, μηχανολογικό και εργαστηριακό εξοπλισμό της μονάδας των μελανιών, η οποία ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2023, θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024. Με την επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων, ο Όμιλος αυξάνει τους αποθηκευτικούς χώρους, εκσυγχρονίζει και αυξάνει τη δυνατότητα παραγωγής με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα ενώ ενισχύει το τμήμα R&D με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη νέων, καινοτόμων προϊόντων. Επιπλέον, προχωράει η ολοκλήρωση της εγκατάστασης των φωτοβολταϊκών συστημάτων ισχύος 1.25 MW στις εργοστασιακές μονάδες της Χαλκίδας και του Ασπρόπυργου, τα οποία (συστήματα) θα καλύπτουν το 70% των ενεργειακών αναγκών του Ομίλου στην Ελλάδα.

Οικονομικές επιδόσεις του 2023

Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις του 2023 η ποσοστιαία αύξηση στα έσοδα από τις πωλήσεις διαμορφώθηκε στο 8,35% φτάνοντας τα 85,28 εκατ. ευρώ συνολικού τζίρου έναντι των 78,71 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους (2022).

Οι πωλήσεις του κλάδου αρχιτεκτονικών χρωμάτων, συστημάτων θερμομόνωσης και κονιαμάτων, με τα εμπορικά σήματα KRAFT Paints και BIOCLIMA παρουσίασαν αύξηση 13,50%, ενώ οι πωλήσεις του κλάδου εύκαμπτης συσκευασίας κατέγραψαν άνοδο της τάξης του 5,75%, πάντοτε σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (2022). Ανοδική πορεία παρουσίασαν τα ενοποιημένα κέρδη του Ομίλου, απόρροια της αύξησης του τζίρου, της βελτιστοποίησης των παραγωγικών διαδικασιών και της μείωσης του κόστους των πρώτων υλών. Τα μεικτά κέρδη έφτασαν τα 27,15 εκατ. ευρώ, έναντι 22,43 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους (αύξηση περίπου 21%), ενώ η καθαρή κερδοφορία προ φόρων αυξήθηκε στα 6,53 εκατ. ευρώ από 4,44 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης (2022).

Η διοίκηση σημειώνει πως η εικόνα ευρωστίας που παρουσιάζει ο Όμιλος ενισχύεται από την εφαρμογή του επενδυτικού πλάνου, την εμβάθυνση των E.S.G. προτύπων και των αρχών της βιωσιμότητας, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τις διακρίσεις αειφορίας και εργασιακού περιβάλλοντος, αλλά και από τα καινοτόμα προϊόντα που λανσάρει σταθερά.