Με εξαιρετικές μάρκες σε ποικιλία, όπως για παράδειγμα οι διεθνούς εμβέλειας Bosch, Siemens, NEFF, αλλά και τοπικές μάρκες που έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της, όπως το ελληνικό brand Pitsos, καινοτόμα προϊόντα και προηγμένες ψηφιακές λύσεις, η BSH στοχεύει να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει τη λειτουργικότητα με την τεχνολογία.
Για τον λόγο αυτό, η BSH προσφέρει ένα ευρύ φάσμα οικιακών συσκευών, όπως εστίες, φούρνους, απορροφητήρες, πλυντήρια πιάτων και ρούχων, στεγνωτήρια, ψυγειοκαταψύκτες, καθώς και μικρές οικιακές συσκευές όπως ηλεκτρικές σκούπες και μηχανές καφέ. Στόχος της εταιρείας είναι ο συνδυασμός αυτών των προϊόντων με ψηφιακές υπηρεσίες, προκειμένου για την ενίσχυση της εμπειρίας του καταναλωτή.
Με παγκόσμια παρουσία μέσω εργοστασίων και γραφείων πωλήσεων, η BSH παρέχει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις οικιακές συσκευές και τις προαναφερόμενες ψηφιακές υπηρεσίες, ούτως ώστε να ικανοποιηθεί ο κεντρικός σκοπός της. Αυτός δεν είναι άλλος από την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο σπίτι, ανεξαρτήτως των συνθηκών διαβίωσης των καταναλωτών. «Οι άνθρωποι βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε» αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη σημασία της καταναλωτικής ανατροφοδότησης στη διαδικασία καινοτομίας.
Η επικοινωνία στον πυρήνα των υπηρεσιών
Η BSH, στο πλαίσιο της after sales εξυπηρέτησης, εξασφαλίζει άμεση επικοινωνία με τους πελάτες της μέσω τηλεφώνου ή/και e-mail, προσφέροντας υποστήριξη από ειδικούς για την ταχεία επίλυση τυχόν προβλημάτων. Το in–house τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, σε συνδυασμό με το εξειδικευμένο δίκτυο τεχνικών, διασφαλίζει ότι οι ενδιαφερόμενοι λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Επιπλέον, από την αγορά μέχρι τη συντήρηση, η εταιρεία εστιάζει στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή. Μέσω online tutorials και οδηγιών χρήσης, η εταιρεία παρέχει εκπαίδευση στους πελάτες της, εξασφαλίζοντας ότι μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις συσκευές τους.
Για την καλύτερη αξιοποίηση των συσκευών με τεχνολογία Home Connect, η εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει στις συνδεδεμένες συσκευές να προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες στους χρήστες, όπως προτάσεις συνταγών και οδηγίες χρήσης. Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε εγχειρίδια και εκπαιδευτικά βίντεο, ενισχύοντας την ικανότητά τους να διαχειρίζονται τις συσκευές τους με ευκολία. Μέσω της πλατφόρμας, εξασφαλίζεται η δυνατότητα λήψης ειδοποιήσεων για συντήρηση και επιδιορθώσεις, με τρόπο αυτοματοποιημένο.
Με ένα δίκτυο in-house τεχνικών στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Κύπρο) αλλά και εξουσιοδοτημένων τεχνικών πανελλαδικά, η BSH διασφαλίζει ότι οι πελάτες της λαμβάνουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη. Το 97% των επισκευών ολοκληρώνεται στην πρώτη επίσκεψη του τεχνικού, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για την ικανοποίηση των πελατών.
Με σεβασμό και εμπιστοσύνη
Η BSH προσφέρει διαφάνεια στη χρήση, παρέχοντας αναφορές κατανάλωσης νερού και ενέργειας μέσω της εφαρμογής Home Connect για τις συνδεδεμένες συσκευές. Το όφελος από την εν λόγω υπηρεσία είναι ευρύ, καθώς οι καταναλωτές μπορούν να βελτιστοποιήσουν τη χρήση των συσκευών τους, παίρνοντας αποφάσεις που ωφελούν όχι μόνο τους ίδιους αλλά και το περιβάλλον.
Η BSH συνεχίζει να καινοτομεί και να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που βελτιώνουν τη ζωή των καταναλωτών, δημιουργώντας μια εμπειρία που συνδυάζει την τεχνολογία με την καθημερινότητα.