Στις αρχές Δεκεμβρίου η Coffee Island θα αποκτήσει παρουσία στην αγορά της Ινδίας, ενώ μετά τη δημιουργία του τέταρτου καταστήματος στην Αίγυπτο, προχώρησε και στη δημιουργία τοπικής μονάδας για την επεξεργασία καφέ.
Η αλυσίδα καφεστίασης παραμένει πιστή στη δυναμική της ανάπτυξη στις χώρες του εξωτερικού, ακολουθώντας ένα πολύ στοχευμένο διεθνές πλάνο επέκτασης τα τελευταία χρόνια το οποίο σύμφωνα με όσα ανέφε ρε στο πλαίσιο χθεσινής εκδήλωσης ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, εστιάζει στη βελτιστοποίηση του μοντέλου λειτουργίας.
«Το 2024 στόχος είναι να γίνει εξορθολογισμός του δικτύου και να διορθωθούν κινήσεις μέσα από συνεργασίες που είχαν ξεπεράσει τα δέκα χρόνια. Είχαμε τοποθετηθεί σε αγορές και οι ισορροπίες άλλαξαν. Έτσι, στόχος είναι να επανατοποθετήσουμε σημεία σε κάποιες αγορές και να διορθώσουμε κομμάτια στο δίκτυό μας. Δεν θέλουμε τα 430 καταστήματα να γίνουν 600. Θέλουμε όσο το δυνατόν να αυξήσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων μας και όχι τον αριθμό».
Ο ίδιος γνωστοποίησε ότι η εταιρεία διευρύνει την παρουσία της κάνοντας «ντεμπούτο» στην αγορά της Ινδίας όπου σύντομα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του πρώτου της σημείου στο Δελχί. Παράλληλα, επισημαίνοντας ότι «είμαστε ένα από τα τρία σημεία εστίασης απέναντι από τις πυραμίδες της Γκίζας στην Αίγυπτο» ανέφερε ότι «ξεκινάει το εργοστάσιο μας εκεί». Προς το παρόν στη νέα μονάδα θα παράγονται προϊόντα αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη αγορά, δηλαδή στην κάλυψη των αναγκών των τεσσάρων καταστημάτων της Coffee Island στην Αίγυπτο.
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα έχει συστήσει κοινοπραξία επί αιγυπτιακού εδάφους με συμμετοχή κατά 30%. Σχετικά με τις επιδόσεις του 2023, η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 37 εκατ. ευρώ περίπου, καταγράφοντας ανάπτυξη στο 8%, ενώ σε αντίστοιχο επίπεδο εκτιμάται ότι θα κινηθεί και ο φετινός τζίρος. Σχέσεις δοκιμάζονται Σχολιάζοντας την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά του καφέ, ο κ. Κωνσταντινόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο κλάδος έχει υποστεί τρομακτικές αλλαγές, με αύξηση του κόστους της πρώτης ύλης που σε γενικές γραμμές ξεπερνάει το 60%0.
«Προσπαθούμε πάντα με τον τρόπο με τον οποίο συναλλασσόμαστε με τους παραγωγούς, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη ασφάλεια μέσω μακροχρόνιων συμβολαίων που διατηρούμε. Για πρώτη φορά στα 15 χρόνια που είμαι στην εταιρεία, βλέπουμε ότι σχέσεις δεκαετιών δοκιμάζονται. Έχουμε απογοητευτεί από συνεργάτες που δεν τήρησαν τις συμφωνίες τους, αλλά και από συνεταιρισμούς που έχουν λειτουργήσει πολύ κερδοσκοπικά. Προσπαθούμε πάντα να δημιουργούμε ένα μεγάλο οχυρό ανάμεσα στο τι συμβαίνει στην πραγματικότητα και στα καταστήματά μας, καθότι είναι επαγγελματική και ηθική υποχρέωση, για να περνάμε όσο το δυνατόν μικρότερες ανατιμήσεις στους συνεργάτες μας και κατ’ επέκταση στους καταναλωτές. Οι ανατιμήσεις είναι περίπου στα 20 λεπτά ανά ρόφημα συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και ΕΦΚ. Στη χονδρική οι αυξήσεις κυμαίνονται στο 10%».