Skip to main content

ΔΕΔΔΗΕ: Πλήρως ψηφιακή εξυπηρέτηση από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου

Από την ερχόμενη Δευτέρα, όλοι οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ θα εξυπηρετούνται για όλα τα αιτήματά τους μέσα από την ιστοσελίδα deddie.gr και της εφαρμογής για κινητά & tablets “my deddie app” (android & IOS)

Αποκλειστικά με ψηφιακό τρόπο και όχι με τη φυσική παρουσία και προσκόμιση χειρόγραφων εγγράφων στα υποκαταστήματά του θα γίνεται η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ από την προσεχή Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής.

Αναλυτικότερα, από την ερχόμενη Δευτέρα, όλοι οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ θα εξυπηρετούνται για όλα τα αιτήματά τους μέσα από την ιστοσελίδα deddie.gr και της εφαρμογής για κινητά & tablets “my deddie app” (android & IOS), όπου και παρέχονται οι δυνατότητες επιλογής κατηγορίας αιτήματος, καθώς και επισύναψης εγγράφων σε περίπτωση που απαιτούνται.

Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:

  • Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
  • Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμό, αποξήλωση παροχής κλπ
  • Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
  • Έλεγχο & Επανατοποθέτηση μετρητή
  • Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
  • Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τον νέο τρόπο εξυπηρέτησης, ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει την εμπειρία των πελατών μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα. «Σταθερή προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ παραμένει η αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται προς όλους τους πελάτες του, με ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους» προστίθεται στην ανακοίνωση.