Skip to main content

Eurobank: Δυνατότητα εξυπηρέτησης επιχειρήσεων και επαγγελματιών στον χώρο τους, μέσω της πρωτοβουλίας «Mobility»

Μέσω του «Mobility» τα στελέχη των καταστημάτων του δικτύου Eurobank αποκτούν πρόσβαση στα συστήματα της τράπεζας και παρέχουν end to end εξυπηρέτηση στον χώρο του πελάτη

Tη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της η Eurobank με την καινοτομία «Mobility».

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το «Mobility» στηρίζεται στη φιλοσοφία «Bank Everywhere», η οποία διέπει ευρύτερα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσφέροντας λύσεις όπου και όταν τις έχουν ανάγκη, με ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Ειδικότερα, αξιοποιώντας το πελατοκεντρικό μοντέλο Phygital που προάγει η τράπεζα, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη τεχνογνωσία, μέσω του «Mobility» τα στελέχη των καταστημάτων του δικτύου Eurobank αποκτούν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της τράπεζας και παρέχουν, εντός ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά), end to end εξυπηρέτηση στον χώρο του πελάτη.

Ειδικότερα, για τους επαγγελματίες πελάτες, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες πελάτες στο χώρο τους, εξοικονομώντας τους χρόνο και απλοποιώντας την καθημερινότητά τους, και μεταξύ άλλων παρέχουν:

  • Ενημέρωση και παρουσίαση των χρηματοδοτικών ευκαιριών και λύσεων που ταιριάζουν στην κάθε επιχείρηση,
  • Διάγνωση αναγκών & Σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης της επιχείρησης,
  • Kαταχώρηση / επεξεργασία αιτημάτων δανειακών προγραμμάτων,
  • Καταχώρηση αιτημάτων POS,
  • Στήριξη στις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες / ανάγκες της επιχείρησης.
  • Επιπλέον, κατά την παραμονή των στελεχών της Τράπεζας στο χώρο της επιχείρησης, παρέχονται δυνατότητες του «Mobility» στους υπαλλήλους της επιχείρησης, μεταξύ των οποίων:
  • Έναρξη Βασικής Τραπεζικής Σχέσης με την Eurobank, για νέο & υφιστάμενο πελάτη (λογαριασμός, χρεωστική κάρτα, eBanking και EuroPhone pin),
  • Διάθεση καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών και επιλεγμένων ασφαλιστικών προϊόντων,
  • Παροχή πλήρους ενημέρωσης του πελάτη, για θέματα που αφορούν στο πλαίσιο της τραπεζικής του σχέσης με την Eurobank.

Όπως επισημαίνεται από την Eurobank, για την υλοποίηση του «Mobility», που δρα συμπληρωματικά με την αναβάθμιση όλων των καταστημάτων της τράπεζας, αλλά και με την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών δικτύων, υιοθετήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές, με αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας που διέπουν, συνολικά, τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ομίλου. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο του «Mobility» όλες οι συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.

Σημειώνεται ότι για το «Mobility» η Eurobank απέσπασε πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των Bite Awards 2024 και συγκεκριμένα:

  • 1η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών» (Gold Βραβείο)
  • 2η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου».

«Οι νέες διακρίσεις επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της Τράπεζας στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών ψηφιακού μετασχηματισμού για την ευκολότερη, ταχύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών της από όλα τα διαθέσιμα κανάλια» τονίζεται στην ανακοίνωση.