Skip to main content

Entersoft: Απέκτησε τo 60% της INTELIQUA

Έμφαση στον τομέα Customer Experience και Loyalty

Στην εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (60%) της INTELIQUA προχώρησε η Entersoft. Σύμφωνα με την εταιρεία  η συμφωνία αυτή ενισχύει την παρουσία της Entersoft στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ψηφιακών λύσεων και της εμπειρίας πελατών Customer Experience – CX και Loyalty στους κλάδους λιανικής, υπηρεσιών, ενέργειας.

Όπως τόνισε ο Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO της Entersoft, «με χαρά καλωσορίζουμε την INTELIQUA στον Όμιλο της Entersoft. Με αυτήν την εξαγορά, ενισχύουμε τη στρατηγική μας στον τομέα της ψηφιακής καινοτομίας και της εμπειρίας πελατών, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία της INTELIQUA. Η συνέργεια των δύο εταιρειών θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ακόμη πιο εξελιγμένες λύσεις στους πελάτες μας, βοηθώντας τους να καινοτομήσουν και να ενισχύσουν την αφοσίωση (Loyalty) των πελατών τους».

Η INTELIQUA έχει καθιερωθεί στον τομέα των πλατφορμών εμπειρίας πελατών, με το Eliqua.CX, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα που ενισχύει την αφοσίωση (Loyalty) των πελατών και οδηγεί στην αύξηση των εσόδων μέσω της αξιοποίησης δεδομένων και τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Για το τρέχον έτος η INTELIQUA αναμένεται να παρουσιάσει έσοδα της τάξης των 2,8 εκατ. ευρώ και EBITDA 0,4 εκατ. ευρώ. Στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται γνωστές αλυσίδες λιανικής όπως οι Marks & Spencer, Notos, Holland Barrett, Holmes Place, Funky Buddha, Intersport, Galerie de Beaute, Γαλακτοπωλεία Στάμου κλπ. Από την πλευρά του ο Ευάγγελος Καραλής, CEO της INTELIQUA σημείωσε πως «αυτή η στρατηγική συνεργασία με την Entersoft αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την INTELIQUA. Η κοινή μας πορεία θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας και να επεκτείνουμε τις λύσεις μας σε νέες αγορές».