Ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας, Hermès, ανακοίνωσε αύξηση 10% στις πωλήσεις γ’ τριμήνου στα 3,7 δισ. ευρώ χάρη κυρίως στις τσάντες Birkin και παρά την κρίση που αντιμετωπίζει ο κλάδος από την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα.
Στην ευρύτερη περιοχή (δηλαδή συμπεριλαμβανομένων του Μακάο και της Ταϊβάν), «η Hermès ξεχωρίζει από τους άλλους μεγάλους ομίλους», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Éric du Halgouët, στους δημοσιογράφους, «δεν υπήρξε καμία διακοπή της τάσης».
Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11,3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανέφερε η Hermes International SCA σε ανακοίνωσή της, λίγο πριν από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Οι πωλήσεις του κατασκευαστή δερμάτινων ειδών στην Ασία (εξαιρουμένης της Ιαπωνίας) αυξήθηκαν ελαφρώς κατά 0,6% σε 1,58 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο, «παρά την πτώση της κίνησης (στα καταστήματα, σ.σ.) που παρατηρήθηκε από το τέλος του νέου έτους στην ευρύτερη Κίνα και την υψηλή βάση του τρίτου τριμήνου πέρυσι», ανέφερε ο όμιλος σε δελτίο Τύπου.
Αυτή η «πτώση της κίνησης» αντισταθμίστηκε από την αύξηση της μέσης δαπάνης των πελατών, εξήγησε ο Éric du Halgouët, χάρη στα κοσμήματα, τα δερμάτινα είδη και τα έτοιμα ρούχα. Ο οικονομικός διευθυντής τόνισε επίσης «την αφοσίωση των κύριων πελατών μας στην ηπειρωτική Κίνα».