Με το λανσάρισμα νέων προϊόντων και με ανανεωμένο προφίλ το brand Natura της Παπουτσάνης γιορτάζει τα 30 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Πλέον η γνωστή επωνυμία διατίθεται σε μοντέρνο σχεδιασμό σε τέσσερις επιλογές Almond Cream με εκχύλισμα αμυγδάλου & πανθενόλη, Aegean Breeze με εκχύλισμα ευκάλυπτου & γλυκερίνη, Clean Lavender με εκχύλισμα λεβάντας & γλυκερίνη, Vanilla Caramel με εκχύλισμα καλέντουλας & βιταμίνη Ε.
Σύμφωνα με την Παπουτσάνης το επαναλανσάρισμα του brand δεν περιορίζεται στην εικόνα, αλλά σηματοδοτεί μία νέα συνολική φιλοσοφία που ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των καταναλωτών, αξιοποιώντας παράλληλα μία τεχνογνωσία 30 ετών.
Η σειρά εμπλουτίζεται με δύο νέες προτάσεις με κρεμώδη, περιποιητική σύνθεση, με έλαιο αμυγδάλου και υαλουρονικό οξύ και συγκεκριμένα πρόκειται για το νέο Jasmine & Cream με άρωμα γιασεμιού και το νέο Roses & Musk με μοναδικό άρωμα ροδοπέταλων & white musk.
Σεβασμός στο περιβάλλον
Με σεβασμό στο περιβάλλον, τα έξι κρεμοσάπουνα Natura διατίθενται σε οικολογική ανταλλακτική συσκευασία (doypack refill), με 80% λιγότερο πλαστικό (ανά γραμμάριο, σε σχέση με την αντλία 300ml), ενισχύοντας συνολικά το πράσινο αποτύπωμα της Παπουτσάνης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας στην έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης 2022 το 37% Της συνολικής καταναλισκόμενης ενέργειας προέρχεται από ΑΠΕ.
Όπως τονίζει η διοίκηση, η στρατηγική της εταιρείας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη ανάπτυξη και στοχεύει στη δημιουργία και τη διανομή προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες της, τους καταναλωτές της, τους συνεργάτες της, το ανθρώπινο δυναμικό της και όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους φορείς μέσω των τεσσάρων επιχειρηματικών τομέων της εταιρείας, επώνυμα προϊόντα, ξενοδοχειακή αγορά, προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) και βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνόμαζας.