Επενδυτικό σχεδιασμό ύψους 20 εκατ. ευρώ «τρέχει» η A.H.B. Group A.Ε., που δραστηριοποιείται στην εμφιάλωση νερού με το σήμα Θεόνη, με στόχο την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής και της βελτιστοποίησης των υπηρεσιών διανομής και αποθήκευσης.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες στο πλαίσιο εκδήλωσης ο κ. Δημήτρης Τσέλιος, εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας, «το πλάνο ξεκίνησε να υλοποιείται από το 2023, ωστόσο ελέω της καταστροφής Daniel υπήρξε μια τρίμηνη καθυστέρηση. Μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί η δημιουργία των νέων γραμμών παραγωγής σε γυάλινη και χάρτινη συσκευασία, που αποτελεί επένδυση περί τα 3,5 εκατ. ευρώ, καθώς και η νέα γραμμή συ σκευασίας PET, που απορρόφησε κεφάλια ύψους περί τα 5 εκατ. ευρώ.
Μέχρι το τέλος του 2024 αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και το logistic center στον Ελληνόπυργο Μουζακίου στην Καρδίτσα, μια επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ η οποία χρηματοδοτήθηκε με ίδια κεφάλαια». Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις των μεγεθών της Θεόνη, που αποτελεί μεριδιακά τον τρίτο παίκτη στα επώνυμα εμφιαλωμένα νερά στη λιανική, αναμένεται να κλείσει το 2024 με δυναμική τζίρου κοντά στα 33 εκατ. ευρώ.
Όπως ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής Ορθόδοξος Νεοφύτου, «η εταιρεία δεν προχώρησε το γεγονός ότι η επιβάρυνση στο λειτουργικό κόστος ήταν ισχυρή και υπολογίζεται στο 16%. Όλη η ανάπτυξη που επιτυγχάνεται αφορά την πραγματική αύξηση στους όγκους πωλήσεων».
Αναφορικά με τα μεγέθη της εταιρείας στη χρήση του 2023, καταγράφηκε μείωση των πωλήσεων κατά 6,1%, στα 24,33 εκατ. ευρώ, που οφείλεται στις συνέπειες της θεομηνίας «Daniel». Το EBITDA αυξήθηκε κατά 48,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, φθάνοντας στα 3,275 εκατ., ενώ τα καθαρά κέρδη τριπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 1,21 εκατ. ευρώ έναντι 400 χιλ. ευρώ στη χρήση 2022.