Skip to main content

ΦΑΙΔΩΝ: Διπλασιασμός κερδοφορίας το 2023 – Νέα γραμμή παραγωγής για καινοτομικά προϊόντα ζύμης

(Πηγή φωτ. facebook.com/Fedon.Cookies)

Η τρέχουσα χρήση, όπως αναφέρει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στάθης Γιαχανατζής, είναι επίσης ανοδική, με αύξηση πωλήσεων 7% σε επίπεδο εννιαμήνου

Αύξηση του κύκλου εργασιών της στο επίπεδο των 15,8 εκατ. ευρώ πέτυχε η βιομηχανία ζαχαροπλαστικής «Φαίδων» στη χρήση 2023 έναντι 13,5 εκατ. το 2022, με παράλληλο διπλασιασμό σχεδόν της κερδοφορίας της.

Η τρέχουσα χρήση, όπως αναφέρει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στάθης Γιαχανατζής, είναι επίσης ανοδική, με αύξηση πωλήσεων 7% σε επίπεδο εννιαμήνου και για το σύνολο της χρονιάς η διατήρηση του αυξητικού ρυθμού, με κέρδη στα ίδια επίπεδα με του 2023 και προς τα πάνω. Τα προ φόρων κέρδη του 2023 αυξήθηκαν κατακόρυφα, ανερχόμενα σε 1,259 εκατ. έναντι 634.510 ευρώ του 2022 και τα μετά φόρων σε 891.622 ευρώ έναντι 495.947 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Παράλληλα η εταιρεία, όπως επισημαίνει ο κ. Γιαχανατζής, έχει σε εξέλιξη νέα επένδυση που αφορά σε νέα γραμμή παραγωγής για την παραγωγή καινοτομικών προϊόντων ζύμης, η οποία είναι της τάξης των 700.000 ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2025. Την προηγούμενη τριετία έχουν προηγηθεί επενδύσεις 1,850 εκατ. ευρώ.

Φέτος, επίσης, η «Φαίδων προχώρησε στην κυκλοφορία νέων προϊόντων χωρίς ζάχαρη και γενικότερα χαμηλών υδατανθράκων, τα οποία έχουν αρχίσει να τοποθετούνται στα ράφια αλυσίδων σούπερ-μάρκετ και ο συγκεκριμένος είναι ένας τομέας στον οποίο η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια με το βλέμμα στις αγορές της δυτικής και βόρειας Ευρώπης. Επίσης ανανεώθηκε – με θετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις – η συσκευασία στα τσουρεκάκια που παράγει η εταιρεία. Επί του παρόντος έχει ξεκινήσει  πολύ πρόσφατα η παραγωγή των κλασικών χριστουγεννιάτικων γλυκισμάτων της εταιρείας, τα οποία θα διατεθούν και σε συσκευασία luxury.

Η «Φαίδων» διαθέτει εξαγωγική δραστηριότητα στη βόρεια και δυτική Ευρώπη, στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τα Βαλκάνια και τα τελευταία χρόνια και σε αγορές της Ασίας.