H προώθηση της καινοτομίας σε όλο τον κλάδο του λιανεμπορίου ήταν το κεντρικό θέμα του Retail Innovation Hub Summit event που διοργάνωσε η Cardlink, μέλος της Worldline, με δραστηριότητα στις υπηρεσίες πληρωμών, σε συνεργασία με το Found.ation.
Σύμφωνα με τον κ. Ιωάννη Κιτιξή, Country Head & Managing Director της Worldline στην Ελλάδα, «η Worldline είναι θερμός υποστηρικτής της ανοικτής καινοτομίας και ενθαρρύνει τη συνεργασία σε όλο το οικοσύστημα πληρωμών. Ως εκ τούτου, η Worldline επενδύει περισσότερα από 250 εκατ. ευρώ στην Έρευνα και Ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία Retail Innovation Hub αποτελεί παράδειγμα της σταθερής δέσμευσής μας να επαναπροσδιορίζουμε το οικοσύστημα πληρωμών μέσω στρατηγικών συνεργασιών και πρωτοποριακών λύσεων».
Αναφορικά με την εξέλιξη της τεχνολογίας στον κλάδο, ο Managing Partner του Found.ation, κ. Φίλιππος Ζακόπουλος επεσήμανε το ρόλο και τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learningκαι της Επιστήμης των Δεδομένων στο λιανεμπόριο, τονίζοντας την κρίσιμη ανάγκη των επιχειρήσεων να εξελίξουν τις δεξιότητες και τις στρατηγικές τους για να επιτύχουν σε αυτό το ταχέως εξελισσόμενο τοπίο. Από την πλευρά της η κ. Ελένη Γκούτη, Director&Technical Architectτης Mastercard, υπογράμμισε τη ζωτική σημασία της καινοτομίας στις πληρωμές: Τεχνολογία, Ανταγωνισμός και Trends, επισημαίνοντας πώς οι τεχνολογικές εξελίξεις μετασχηματίζουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών και πώς ο κλάδος εξελίσσεται ώστε να παρέχει λύσεις που εκτείνονται πέρα από τις πληρωμές.
Υπό αυτά τα δεδομένα είναι βασικός ο ρόλος της νέας κουλτούρας και της ευελιξίας των νεοφυών επιχειρήσεων στην προώθηση νέων λύσεων καθώς και η σημασία της εταιρικής υποστήριξης για την κλιμάκωση αυτών των καινοτομιών ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κλάδου.