Σε νέα επένδυση ύψους 33 εκατ. δολ. προχωρά η Flexopack, με στόχο την περαιτέρω διείσδυσή της στις ΗΠΑ.
Ειδικότερα, στην υπογραφή προσυμφώνου αγοράς οικοπεδικής εκτάσεως 80.000 τετραγωνικών μέτρων στην κομητεία Lebanon της πολιτείας της Πενσυλβάνια, των Ηνωμένων Πολιτείων προχώρησε η «Flexopack USA INC», η οποία ελέγχεται εξ ολοκλήρου από την κυπριακή θυγατρική «Flexopack International Limited» (100% ελεγχόμενη από τη «Flexopack Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Πλαστικών», με σκοπό τη μελέτη, σχεδιασμό και εν συνεχεία ανάπτυξη και κατασκευή εντός αυτής παραγωγικών/βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
Όπως τονίζει η εταιρεία, η νέα αυτή σχεδιαζόμενη παραγωγική επένδυση του Ομίλου Flexopack έχει σκοπό να ενδυναμώσει την ήδη σημαντική παρουσία του Ομίλου στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, με την αξιοποίηση της διαχρονικά κεκτημένης εμπειρίας και τεχνογνωσίας που διαθέτει, καθώς μέσω αυτής εκτιμάται θα επιτευχθεί σε πανεθνικό (ΗΠΑ) επίπεδο η αμεσότερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διακίνηση, εξυπηρέτηση και τροφοδότηση της αγοράς.
Η σχεδιαζόμενη επένδυση έχει αρχικό χρονικό ορίζοντα υλοποίησης κατ’ ελάχιστον 4 έτη. Η επένδυση θα χρηματοδοτηθεί τόσο με ίδια κεφάλαια του ομίλου, όσο και με τραπεζικό δανεισμό. Η Flexopack USA INC έλαβε ήδη έγκριση εκ μέρους της Κοινοπολιτείας της Pennsylvania για την καταβολή επιχορήγησης ύψους 500.000 δολαρίων.
Παράλληλα, προτίθεται να υποβάλλει αίτηση εντάξεως στο πρόγραμμα φορολογικών ελαφρύνσεων στο πλαίσιο δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης (Manufacturing Tax Credit), αλλά και στο πρόγραμμα Rail Freight Assistance της Πενσυλβάνια, που αφορά τη λήψη οικονομικής υποστήριξης για την υλοποίηση επενδύσεων σε σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις του υπουργείου Μεταφορών της Πενσυλβάνια.
Η Flexopack δραστηριοποιείται στην παραγωγή εύκαμπτων πλαστικών υλικών συσκευασίας τα οποία απευθύνονται ευρέως σε πολλούς τομείς, o κυριότερος από τους οποίους είναι ο κλάδος συσκευασίας τροφίμων.
Όπως σημειώνει, έχει αναπτύξει υψηλή τεχνογνωσία στην παραγωγή films συσκευασίας πολλαπλών στοιβάδων.
Όπως είχε τονίσει η διοίκηση της εταιρείας στο πλαίσιο της δημοσίευσης των εξαμηνιαίων οικονομικών της αποτελεσμάτων, η στρατηγική του ομίλου περιλαμβάνει την περαιτέρω διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού μέσω της διατήρησης των συνεργασιών που η εταιρεία έχει ήδη αναπτύξει και της περαιτέρω επέκτασής τους με στόχο την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας του ομίλου σε όσο το δυνατόν ευρύτερη γεωγραφική περιοχή.
Επίσης, περιλαμβάνει τη βελτίωση και διαρκή αναβάθμιση των παραγομένων προϊόντων, με έμφαση στην ποιοτική τους διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τη δημιουργία νέων, καινοτόμων προϊόντων ικανών να καλύψουν τις ευρύτερες και απαιτητικότερες ανάγκες της αγοράς και να ανταποκρίνονται στις επιθυμίες και απαιτήσεις των πελατών.
Επιπλέον, περιλαμβάνει την τελειοποίηση των υφιστάμενων σύγχρονων μεθόδων παραγωγής, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και του αποτυπώματος άνθρακα και ουσιαστική συνεισφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη και ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας, την περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών και ιδίως των παραγωγικών εγκαταστάσεων και του μηχανολογικού εξοπλισμού τόσο της εταιρείας, όσο και των θυγατρικών εταιρειών του ομίλου στην Πολωνία και στην Αυστραλία, με στόχο την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση της πελατειακής βάσης των γεωγραφικών περιοχών στις οποίες είναι εγκατεστημένες, ώστε να αποτελέσουν ισχυρό εφαλτήριο ανάπτυξης στις εν λόγω αγορές.
Τέλος, περιλαμβάνει τη διαρκή βελτίωση των οργανωτικών και λειτουργικών δομών, με στόχο την περαιτέρω αύξηση της αποτελεσματικότητας και την περαιτέρω μείωση του κόστους, με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.