Στη βελτίωση της κερδοφορίας, στη διασφάλιση της ρευστότητας και στην αξιοποίηση ευκαιριών, τόσο στον βασικό του κλάδο όσο και σε νέους, παραμένει η επικεντρωμένη η διοίκηση του ομίλου AS Company, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξή του.
Όπως δείχνουν τα οικονομικά αποτελέσματα του Α’ εξαμήνου 2024, συνολικά, παρά τις προκλήσεις στην εγχώρια και διεθνή αγορά, που πίεσαν τα εγχώρια μεγέθη, ο Όμιλος διατήρησε τη δυναμική του με αυξημένη κερδοφορία από τις θυγατρικές και στρατηγικές επενδύσεις που ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Επιπλέον η διοίκηση συνεχίζει να αναζητά επιχειρηματικές ευκαιρίες για την διασπορά του επιχειρηματικού ρίσκου, όπως οι επενδύσεις σε αγορά ακινήτων στην περιοχή της Κρήτης, που προσφέρονται δυνητικά για τουριστική εκμετάλλευση. Η στρατηγική των επενδύσεων σε ακίνητα υποστηρίζεται από ειδικούς, με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση των ακινήτων που αποκτήθηκαν ή ενδεχόμενα αποκτηθούν στο μέλλον.
Κατά το Α΄ Εξάμηνο του 2024 οι πωλήσεις του Ομίλου σημείωσαν μείωση 3,22%, λόγω κάμψης της καταναλωτικής δαπάνης στον κλάδο, η οποία παρατηρήθηκε από τα μέσα Μαΐου 2024 και επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά.
Παρά όμως τις δυσμενείς συγκυρίες, ο συντελεστής μικτού κέρδους του Ομίλου αυξήθηκε κατά 3,18%, αντανακλώντας τη στρατηγική διάθεσης προϊόντων με υψηλότερη προστιθέμενη αξία. Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA) ανήλθαν σε €1,797 εκατομμύρια, σημειώνοντας μείωση 8,03%. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €1,974 εκατομμύρια σημειώνοντας μείωση 3,27%. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε €1,501 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση 8,32%.
Οι πωλήσεις των θυγατρικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά 10,03%, ενώ τα κέρδη αυτών προ φόρων αυξήθηκαν κατά 12,79%, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη πορεία τους. Η εταιρεία κατέβαλε καθαρό μέρισμα 0,130744 ευρώ ανά μετοχή. Το ύψος των διαθεσίμων και βραχυπρόθεσμων επενδύσεων του Ομίλου ανήλθε σε €18,739 εκατομμύρια, ήτοι αυξημένο κατά €4,421 εκατομμύρια σε σύγκριση με την 31.12.2023, γεγονός που πιστοποιεί την υγιή χρηματοοικονομική θέση του Ομίλου.
Τον Ιούλιο του 2024, ο όμιλος απέκτησε αποκλειστικά δικαιώματα διανομής για νέες κατηγορίες προϊόντων που αφορούν στη βρεφική ανάπτυξη και τα σήματα Chicco και Boppy για Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και στα Bebe Comfort και Safety First για την Ελλάδα.