Skip to main content

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος): Μπαίνει στον κλάδο του τσαγιού

Η εταιρεία που δραστηριοποιείται με το σήμα «Βίκος» διευρύνει την παρουσία της στην αγορά της εμφιάλωσης εντάσσοντας στο χαρτοφυλάκιό της και κωδικού τσαγιού

Είσοδο στη κατηγορία του τσαγιού κάνει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η οποία υφίσταται ένα πολυεπίπεδο μετασχηματισμό -μέσα από την υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδιασμού ύψους 62,8 εκατ. ευρώ -ο οποίος εστιάζει στην μετεξέλιξή της σε βιομηχανία καινοτομίας.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της σχεδιασμού η εταιρεία που δραστηριοποιείται με το σήμα «Βίκος» διευρύνει την παρουσία της στην αγορά της εμφιάλωσης εντάσσοντας στο χαρτοφυλάκιό της και κωδικού τσαγιού. Ήδη έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση και τρεις κωδικοί βρίσκονται στα ράφια δυο αλυσίδων (ΑΒ Βασιλόπουλος και Κρητικός) και σύντομα θα γίνει το πλήρες λανσάρισμα σε όλα τα κανάλια.

Η νέα κατηγορία αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στην δυναμική των πωλήσεων της εταιρείας, η οποία παραμένει σε ανοδική τροχιά τόσο στο φυσικό μεταλλικό εμφιαλωμένο νερό όσο και στα αναψυκτικά.

Παύλος Κωνσταντίνος και Ρηγίνος Σεπετάς

Όπως ανέφερε στο πλαίσιο χθεσινής συνέντευξης Τύπου ο Vice President Κωνσταντίνος Σεπετάς «τα θετικά αποτελέσματα μας δίνουν ώθηση να συνεχίζουμε, να σχεδιάζουμε και να ανοίγουμε δρόμους ώστε να προσφέρουμε και στο κλάδο και το τόπο μας».

Ο ίδιος ανέφερε ότι το 2023 καταγράφηκε αύξηση στα έσοδα κατά 12,34% τα οποία ανήλθαν στα 118 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν στα 13,6 εκατ. ευρώ έναντι 4 εκατ. ευρώ το 2022. Όπως εξήγησε ο κ. Σεπετάς η κερδοφορία του 2022 επηρεάστηκε από τα αυξημένα λειτουργικά κόστη και το κόστος ενέργειας ωστόσο πέρυσι η εικόνα εξομαλύνθηκε με αποτέλεσμα η εταιρεία να «επιστρέψει» στη δυναμική της κερδοφορίας του 2021 που είναι πιο αντιπροσωπευτική για τις επιδόσεις της.

Όπως σημείωσε ο ίδιος η ανάπτυξη προήλθε από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης, από την ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική που έδωσε την δυνατότητα διατήρηση σταθερών τιμών καθώς και από την επένδυση στην επικοινωνία που έχει στόχο να καταστήσει το σήμα Βίκος top of the mind προτίμηση στους καταναλωτές.

Παράλληλα κατά την περσινή χρονιά το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αυξήθηκε κατά 8% στους 552 εργαζόμενους.

Ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος για την θωράκιση της αναπτυξιακής πορείας και της μετεξέλιξης της εταιρείας σε «βιομηχανία καινοτομίας» είναι το επενδυτικό πλάνο το οποίο εξήγγειλε στις αρχές του έτους και ήδη βρίσκεται σε πλήρη υλοποίηση.

Ειδικότερα, μέχρι στιγμής περί τους εφτά μήνες από την ενεργοποίηση των σχετικών συμβάσεων με το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και τη Eurobank έχει ολοκληρωθεί το 70% του συνολικού ποσού της εκταμίευσης και αυτή τη στιγμή υλοποιούνται έργα ύψους 42,5 εκατ. ευρώ από το σύνολο των 62,8 εκατ. ευρώ που προβλέπονται στην δανειακή σύμβαση.

Η ολοκλήρωση του σχεδιασμού τοποθετείται μέχρι το καλοκαίρι του 2026 καθώς ήδη σχεδιάζεται το επόμενο επενδυτικό πλάνο.

Σύμφωνα με τον κ. Παύλο Σεπετά Operations & Tech Director «η πορεία υλοποίησης κινείται σε εξαιρετικά γρήγορο και ευέλικτο ρυθμό. Πραγματοποιούμε επενδύσεις σε κτιριακές υποδομές, συστήματα αποθήκευσης, τεχνολογικών IT διαμορφώνοντας πραγματικά ένα έξυπνο 24/7 εργοστάσιο».

Μέχρι την άνοιξη του 2025 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση σε υποδομές cloud ενώ οι νέες γραμμές παραγωγής θα ολοκληρωθούν σε δύο φάσεις: η πρώτη το Μάρτιο και η δεύτερη το Δεκέμβριο του 2025.

Σημειώνεται ότι το πλάνο περιλαμβάνει 79 υποέργα, τα οποία θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας σε Περίβλεπτο, Καλπάκι σε ΒΙ.ΠΕ (PETCOM), μεταξύ των οποίων είναι : προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, αναβάθμιση υφιστάμενων, επέκταση κτιριακών υποδομών, έργα εξοικονόμησης ενέργειας, έργα ψηφιακού μετασχηματισμού και υποστήριξης logistics.