Σε διπλασιασμό της δυναμικής του εγχώριου αποτυπώματός της στοχεύει η Pepsico Ελλάδας.
Προς αυτή την κατεύθυνση η στρατηγική της ελληνικής θυγατρικής του ισχυρού αμερικανικού κολοσσού εστιάζει στην εξοικονόμηση παραγωγικότητας μέσα από τον «επαναπατρισμό» του 60% της παραγωγής των αναψυκτικών, στην διεύρυνση της παρουσίας της στο κανάλι HoReCa, στην ενδυνάμωση της δραστηριότητας των snack και στην περαιτέρω βελτιστοποίηση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων με στόχευση στην προσέλκυση νεότερων ηλικιακών ομάδων.
«Δεν μιλάμε για αναδιάρθρωση αλλά για εξέλιξη» ανέφερε χαρακτηριστικά η γενική διευθύντρια της Pepsico Hellas κα Inga Dengel μιλώντας νωρίτερα το μεσημέρι σε εκπροσώπους του Τύπου.
Σε ό,τι αφορά στον επαναπατρισμό της παραγωγής στα αναψυκτικά, όπως έγινε γνωστό, θα ενισχυθεί το υφιστάμενο μοντέλο συνεργασιών που διατηρεί η Pepsico. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στις αλουμινένιες συσκευασίες (cans) διατηρείται η συνεργασία με την ΕΨΑ, η οποία έχει ισχύ για μια ακόμα διετία, ενώ παράλληλα διευρύνεται η συνεργασία με την NU Aqua, όπου ήδη έχει αναλάβει την διανομή του εμφιαλωμένου νερού της Pepsico. Συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της NU Aqua στο Λουτράκι θα παράγονται τα αναψυκτικά σε πλαστική συσκευασία (PET), ενώ σε δεύτερο χρόνο θα προτεθούν και οι κωδικοί στο γυαλί. Οι κινήσεις αυτές θα ενεργοποιηθούν από τον προσεχή Δεκέμβρη και θα οδηγήσουν στην εγχώρια παραγωγή του 60% των αναψυκτικών της Pepsico.
Yπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2016 η εταιρεία με το οριστικό κλείσιμο του εργοστασίου της στα Οινόφυτα ανακοίνωσε πως διακόπτει την παραγωγή αναψυκτικών στην Ελλάδα και τη μεταφορά της στη Ρουμανία, ενώ είχε προηγηθεί το 2013 η παραγωγή της μονάδας εμφιάλωσης νερού στο Λουτράκι.
«Επιτυχής» χρόνια το 2023
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του 2023 η χρονιά χαρακτηρίστηκε ως «επιτυχής» καθώς η εταιρεία εμφάνισε ενισχυμένο τζίρο κατά 18% σε περίπου 238 εκατ. ευρώ ενώ κατάφερε να «επιστρέψει» σε οργανική κερδοφορία. Σημειώνεται ότι τα κέρδη της τάξεως 5,7 εκατ. ευρώ που κατέγραψε ο ισολογισμός του 2022 περιλαμβάνουν και την πώληση του brand ΗΒΗ στην μητρική εταιρεία έναντι 6 εκατ. ευρώ. Χωρίς αυτήν την έκτακτη εισφορά, υπολογίζεται ότι η κερδοφορία προ φόρων το 2023 αυξήθηκε κατά 2,9 εκατ. ευρώ, ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 42% βελτιωμένο κατά 0,9% σε σύγκριση με το 2022.
Σε ό,τι αφορά στην τρέχουσα χρήση, οι προβλέψεις της διοίκησης αναμένουν διατήρηση του ανοδικού ρυθμού ανάπτυξης στις καθαρές πωλήσεις, τοποθετώντας την επίδοση σε διψήφιο ποσοστό ή πολύ κοντά σε αυτό.
Δείτε εδώ την ανακοίνωση της Pepsico