Skip to main content

efood: Είσοδος στη μικρή λιανική με δίκτυο καταστημάτων

Στόχος η εδραίωσή της και στο φυσικό δίκτυο αγορών

Επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο η efood με τη δημιουργία ενός νέου concept μικρής λιανικής, με το όνομα efood local.

Στόχος της εν Ελλάδι θυγατρικής της Delivery Hero είναι η εδραίωσή της και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με τον συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.

Σημειώνεται ότι η efood το 2021 εξαγόρασε τις εταιρείες του Ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s, που σήμερα αριθμεί 51 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πόλεις της περιφέρειας.

Δύο καταστήματα στην Αττική

Προσβλέποντας σε μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της μικρής λιανικής που αθροίζει τζίρο περί τα 2 δισ. ευρώ, η efood ξεκινάει τη λειτουργία με δύο καταστήματα efood local στην Αττική (Γουδή και Χαλάνδρι), διαθέτοντας ένα κωδικολόγιο περισσότερων από 2.000 προϊόντων και διευρυμένο ωράριο (8:00 -2:00 όλες τις ημέρες, συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών). Η ανάπτυξη του δικτύου θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές ο Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, «τα δύο πρώτα καταστήματα efood local θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood». Συμπλήρωσε επίσης ότι η ουσιαστική ανάπτυξη θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2025.

Ο ίδιος τόνισε ότι η ανάπτυξη του δικτύου efood local θα κινηθεί παράλληλα προς το δίκτυο convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s. Όπως σημείωσε, οι δύο επιχειρήσεις δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, καθώς καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα. Ωστόσο δεν απέκλεισε να υπάρξουν στο μέλλον συνέργειες μεταξύ των δύο αλυσίδων.

Σημειώνεται ότι βασική αναφορά των καταστημάτων efood local, είναι η γειτονιά. Το concept έχει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με βασικά στοιχεία του καταστήματος την γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ ενσωματώνει μεγάλη κάβα, καπνικά και είδη mini market, με κωδικολόγιο κυρίως γύρω από το φαγητό και τα snack.

Η efood, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Τάκας, τα τελευταία χρόνια εξελίχθηκε από μια πλατφόρμα παραγγελιοληψίας σε on line σούπερ μάρκετ με δίκτυο χονδρικής και λιανικής. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) εστιάζει πλέον στο efood local και στόχος είναι να ενσωματωθεί στο φυσικό κατάστημα η ευκολία και η εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών της efood. Την ίδια ώρα, η efood συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς αποτελώντας κορυφαία υπηρεσία delivery στην εγχώρια αγορά. Το 2024, η efood ενισχύει ακόμα περισσότερο τη στρατηγική της πορεία με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivery by efood, ανάπτυξη των efood local, καθώς και τη συνδρομητική υπηρεσία efood pro.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ