Skip to main content

Nespresso: Διευρύνει το δίκτυό της στην Αττική

Υψηλή ανταπόκριση του ελληνικού κοινού στα boutique σημεία πώλησης

Σερβίρει ανάπτυξη η Nespresso Ελλάς η οποία στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της αυξανόμενης καταναλωτικής τάσης για  καφέ με βάση τον espresso σε κάψουλες διευρύνει την  εγχώρια παρουσία του δικτύου των boutique καταστημάτων στην Αττική, φλερτάροντας και με την ιδέα να επεκταθεί και σε περιοχές με υψηλό τουριστικό ενδιαφέρον.

Παρά την ισχυρή πληθωριστική πίεση που έχει δεχθεί η κατηγορία του καφέ, η εταιρεία έκλεισε και τη χρήση του 2023 με βελτιωμένη εικόνα μεγεθών ενώ η προοπτική για το 2024 προσανατολίζεται στην αύξηση της πελατειακής της βάσης, στην αύξηση των πωλήσεων των μηχανών νέας τεχνολογίας, των νέων σειρών προϊόντων (καφέ και λοιπών προϊόντων), στην αύξηση των πωλήσεων ροφημάτων και λοιπών προϊόντων αναψυκτήριου και στην αύξηση του τζίρου μέσω όλων των καναλιών πωλήσεων (boutiques, e-commerce, CRC) τους τόσο στις πωλήσεις καφέ όσο και στα λοιπά προϊόντα όπως μηχανές, accessories, food and bites.

Σύμμαχος στα αναπτυξιακά πλάνα της ελληνικής θυγατρικής της Société des Produits Nestlé S.Α, του Ομίλου Nestle με έδρα την Ελβετία, είναι η υψηλή ανταπόκριση του ελληνικού κοινού στα boutique σημεία πώλησης αλλά και στην «επένδυση» στις μηχανές και κάψουλες καφέ κάνουν τα εγχώρια νοικοκυριά, δεδομένης της ανατιμητικής τροχιάς που καταγράφεται στην εκτός σπιτιού κατανάλωση. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η υποκατηγορία των καψουλών καφέ στο ράφι, αν και ακόμη έχει σχετικά μικρή συμμετοχή στον τζίρο της συνολικής κατηγορίας καφέ καθώς αφορά στο 16,8% παρουσιάζει έναν αξιοσημείωτο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 11,1%, ο οποίος είναι σταθερά ανοδικός τα τελευταία χρόνια.

Αυξάνονται οι πωλήσεις κάψουλας

Η αυξητική τάση στις πωλήσεις κάψουλας είναι ευθυγραμμισμένη και με τις πωλήσεις των μηχανών καφέ, όπως αυτές τις καταγράφει η GfK, σύμφωνα με τις μετρήσεις της οποίας  στο πρώτο φετινό πεντάμηνο η κατηγορία των μηχανών espresso με σύστημα κάψουλας εμφανίζει αύξηση 19% σε τεμάχια, ενώ συμμετέχει στον συνολικό τζίρο των μηχανών καφέ με σημαντικό ποσοστό της τάξης του 46,1%.

Με γνώμονά ότι στην εγχώρια αγορά καφέ, που συνολικά υπολογίζεται σε 5 δις κούπες, εκ των οποίων οι κάψουλες καφέ καλύπτουν περί το 2%-3% της κατανάλωσης το πεδίο ανάπτυξης της κατηγορίας κάψουλες είναι μεγάλο, ενώ σε ο,τι αφορά στην θέση της Nespresso στην μεριδιακή κατάταξη φέρεται να κινείται σε υψηλά επίπεδα.

Αναφορικά με την πορεία των μεγεθών της Nespresso στην Ελλάδα το 2023 ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 44,39 εκατ. ευρω, αυξημένος κατά 16,28% σε σχέση με τα 38,18 εκατ. ευρώ του 2022. Τα EBITDA ανήλθαν σε 2,79 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά  9,25% συγκριτικά με τα 2,55 εκατ. ευρώ τη προηγούμενη χρήση. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 30,42% και ανήλθαν σε 1,34 εκατ. ευρώ όταν το 2022 είχαν κυμανθεί περί το 1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε  975.003 ευρώ, αυξημένα κατά 26,86% σε σχέση με 768.578. Το σύνολο των καθαρών κερδών θα διατεθεί ως μέρισμα στην μοναδική μέτοχο της εταιρείας.