Skip to main content

FARCOM: Ρυθμός ανάπτυξης 20% το 2023, με τζίρο 21 εκατ. – Διψήφια αύξηση και φέτος

Στα σκαριά νέα επένδυση για επέκταση της νέας μονάδας

Αύξηση εργασιών της τάξης του 20% πέτυχε το 2023 η βορειοελλαδική βιομηχανία προϊόντων ομορφιάς FARCOM και η φετινή χρήση «τρέχει» επίσης με διψήφιο ποσοστό ανόδου.

Παράλληλα η εταιρεία, όπως επισημαίνει στη «Ν» ο Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος, Γιώργος Καλπακίδης, δρομολογεί για το 2025 νέο επενδυτικό πρόγραμμα, της τάξης των 3 εκατ ευρώ, για την επέκταση της νέας παραγωγικής της μονάδας, που ολοκληρώθηκε το 2022 με επένδυση που άγγιξε τα 12 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση της νέας μονάδας, η οποία ήδη διαθέτει 11.500 τ.μ., αφορά την προσθήκη 4.000 τ.μ. για νέους αποθηκευτικούς χώρους, ενώ την τελευταία τριετία υλοποιούνται παράλληλα και επιμέρους αλλεπάλληλες επενδυτικές δράσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό.

Ο συνολικός κύκλος εργασιών του ομίλου της FARCOM  το 2023 άγγιξε τα 21 εκατ. ευρώ με κερδοφόρα αποτελέσματα και για φέτος αναμένεται νέα αύξηση εργασιών, με τη χρονιά να τρέχει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1970 από τον αείμνηστο Γιώργο Σαρασίδη, έκτοτε διανύει ανοδική τροχιά με συνεχείς επενδύσεις αναβάθμισης εγκαταστάσεων και εξοπλισμού και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος είναι ο Θέμης Σαρασίδης.

Η FARCOM παράγει προϊόντα ομορφιάς ευρείας κατανάλωσης για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα, επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου, καθώς επίσης και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεργαζόμενη με την πλειοψηφία των ελληνικών αλυσίδων λιανεμπορίου (Μασούτης, AB, My Market, Γαλαξίας κ.α.), ενώ παράλληλα έχει αναπτύξει ευρεία εξαγωγική δραστηριότητα, με τα προϊόντα της να φτάνουν σε πάνω από 50 χώρες ανά την υφήλιο, από τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη μέχρι τη Μέση Ανατολή, τη ΝΑ Ασία και την Αφρική. Η αύξηση του 2023, όπως σημειώνει μάλιστα ο κ.Καλπακίδης, ήταν ισομερής, προερχόμενη και από τα τέσσερα προαναφερόμενα «κανάλια» και τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή αγορά.

Στα επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου η FARCOM αναπτύσσει και διαθέτει στην αγορά τα brands Expertia, Arren Men’s Grooming, Seri, Bioproten, Olencia και Farcom Professional, ενώ αντίστοιχα στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης δικά της είναι τα brands HD, mea natura, echo, Fadiam, Activel, Arlem Farcom, 888, 555, FARCOM, vital FARCOM, FARCOM LE SECRET DE LA VIE και BIOSAR.

Ιδιαίτερα δυναμική ήταν, επίσης, η φετινή παρουσία της εταιρείας για ακόμη μια χρονιά στην PLMA, τη σημαντικότερη έκθεση στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας παγκοσμίως, που έλαβε χώρα στο Άμστερνταμ στα τέλη Μαΐου, όπου παρουσίασε τις ευρείες κατηγορίες των προϊόντων της που αφορούν σε βαφές, προϊόντα περιποίησης μαλλιών, περιποίησης προσώπου και σώματος, παιδικής περιποίησης και στοματικής υγιεινής.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι χάρη και στη νέα μονάδα το προσωπικό της εταιρείας καταγράφει αυξητική πορεία, αριθμώντας επί του παρόντος περί τα 200 άτομα.