Skip to main content

Μετά από 155 χρόνια, η Campbell Soup αλλάζει το όνομά της

REUTERS/Chris Helgren/File Photo

Το γνωστό προϊόν αποτέλεσε έμπνευση για ένα από τα πιο εμβληματικά έργα ποπ αρτ του Αμερικανού καλλιτέχνη Άντι Γουόρχολ

Κορυφαία στελέχη της 155χρονης Campbell Soup Company σχεδιάζουν να αλλάξουν το όνομα της εμβληματικής εταιρείας σε The Campbell’s Company.

Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Clouse δήλωσε ότι η κίνηση αυτή αποσκοπεί στο να αντικατοπτρίζει καλύτερα την αυξανόμενη σειρά προϊόντων της Campbell, η οποία σήμερα περιλαμβάνει επίσης σάλτσες, σνακ και ποτά.

Οι επενδυτές πρόκειται να ψηφίσουν για την αλλαγή του ονόματος στην ετήσια συνέλευση της εταιρείας τον Νοέμβριο. Ενώ η κονσερβοποιημένη σούπα παραμένει βασικό μέρος της επιχείρησης Campbell’s, η εταιρεία έχει προσπαθήσει να προσαρμοστεί σε μια μεταβαλλόμενη αγορά αποκτώντας άλλες επιχειρήσεις, όπως η εταιρεία παραγωγής σάλτσας Rao’s, Sovos Brands.

«Θα αγαπάμε πάντα τη σούπα και δεν θα πάρουμε ποτέ το μάτι μας από αυτή την κρίσιμη επιχείρηση», δήλωσε ο κ. Κλουζ κατά τη διάρκεια της ημέρας επενδυτών της εταιρείας. «Αλλά σήμερα, είμαστε πολλά περισσότερα από τη σούπα».

Εκτός από την πιο διάσημη σειρά προϊόντων της, το χαρτοφυλάκιο της Campbell περιλαμβάνει και άλλες προσφορές, όπως τα κράκερς Goldfish, τα πατατάκια Cape Cod, τα ποτά V8, τις σάλτσες Prego.

Ο κ. Κλουζ δήλωσε ότι η Campbell θα χρειαστεί μόνο οι πωλήσεις σούπας να παραμείνουν σταθερές για να επιτύχει η εταιρεία τους οικονομικούς της στόχους. Άλλα στελέχη σημείωσαν, ωστόσο, ότι οι πωλήσεις σούπας πρόκειται να επωφεληθούν από τη γήρανση του πληθυσμού στις ΗΠΑ, καθώς οι ηλικιωμένοι είναι πιο πιθανό να τρώνε σούπα.

Η πρώτη εταιρεία που πούλησε σούπα σε κονσέρβα

Η Campbell ήταν η πρώτη εταιρεία που πούλησε κονσερβοποιημένη σούπα πριν από περισσότερο από έναν αιώνα.

Το προϊόν αποτέλεσε έμπνευση για ένα από τα πιο εμβληματικά έργα ποπ αρτ του Αμερικανού καλλιτέχνη Άντι Γουόρχολ.

REUTERS/Luke MacGregor/File Photo

Η εταιρεία εκτιμά ότι οι καθαρές πωλήσεις της θα αυξηθούν μεταξύ 9% και 11% στο οικονομικό έτος 2025.

Οι ηγέτες της Campbell’s αναμένουν ότι τα κράκερς Goldfish θα αποτελέσουν βασικό μοχλό ανάπτυξης και ότι τελικά θα γίνουν η μεγαλύτερη μάρκα της μέχρι το 2027.

Πηγή: BBC