Σε διατήρηση της δυναμικής των μεγεθών της προσβλέπει για την φετινή χρονιά η General Mills Hellas, η οποία ωστόσο έκλεισε την περσινή χρήση με ήπια αύξηση εσόδων αλλά σημαντική υποχώρηση στην κερδοφορία.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία τους ισολογισμού της χρήσης 2023, οι πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του αμερικάνικου ισχυρού πολυεθνικού ομίλου εμφάνισαν πέρυσι αύξηση 2,85% στα έσοδα τα οποία ανήλθαν σε 71,1 εκατ. ευρώ έναντι 69,2 εκατ. ευρώ το 2022.
Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση στην περσινή χρήση ” σημειώθηκε αύξηση στις εξαγωγές κατά περίπου 3.530.939 ευρώ ήτοι σε ποσοστό γύρω στο 5,88% με συνολικό ποσό εξαγωγών να ανέρχεται σε 63 εκατ ευρώ το οποίο απορροφάται σχεδόν στο σύνολο του από εταιρείες του Ομίλου General Mills. Να σημειωθεί ότι κατά το ίδιο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε μείωση στην εσωτερική αγορά κατά περίπου 1,5 εκατ ευρώ η οποία μεταφράζεται σε ποσοστό 17%. Η γενική μείωση των πωλήσεων προήλθε κυρίως από την μείωση της ζήτησης των προϊόντων, των προϊόντων ζύμης (Pillsbury) και από τις μπάρες δημητριακών (Nature Valley)”.
Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα μικτά κέρδη, που αποτελούν το 4,75% των πωλήσεων (2022: 10,63%), μειώθηκαν κατά 121%, και διαμορφώθηκαν σε 2.886.734 ευρώ έναντι 7.353.157 ευρώ το 2022. Ταυτόχρονα τα Λοιπά Συνήθη Έσοδα σημείωσαν αύξηση κατά 32,44% και ανήλθαν σε Ευρώ 5,3 εκατ. ευρώ έναντι 4 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Τα προ φόρων αποτελέσματα υποχώρησαν στα 1,97 εκατ. ευρώ έναντι 3,08 εκατ. ευρώ σημειώνοντας πτώση 36%. Αντίστοιχα τα καθαρά κέρδη διατήρησαν το θετικό πρόσημο, ωστόσο, εμφάνισαν μείωση 57,1% στα 0,926 εκατ. ευρώ έναντι 2,16 εκατ. ευρώ το 2022