Skip to main content

Austria Card: Αναθεώρηση προς τα πάνω για το 2024

Ενισχυμένες λειτουργικές συνέργειες και βελτιωμένο μείγμα πωλήσεων

Σε πορεία επίτευξης ή υπέρβασης της πρόβλεψής της για το 2024 βρίσκεται η Austria Card, όπως τονίζει η διοίκηση της εταιρείας κατά τη δημοσιοποίηση των εξαμηνιαίων οικονομικών της αποτελεσμάτων.

Όπως τόνισε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου AUSTRIACARD HOLDINGS AG, Μανώλης Κόντος «επιβεβαιώνουμε ότι βρισκόμαστε σε πορεία επίτευξης ή υπέρβασης της πρόβλεψής μας για το οικονομικό έτος 2024, δηλαδή αύξηση εσόδων κατά 10% και αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 12%,ως αποτέλεσμα των ενισχυμένων λειτουργικών συνεργειών και του βελτιωμένου μείγματος πωλήσεών μας με κύρια κατεύθυνση προς τις τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού.

Συνεχίζουμε την επέκτασή μας στην Τουρκία, Μέση Ανατολή και Αφρική, ένα γεωγραφικό τομέα από τον οποίο έχουμε υψηλές προσδοκίες ανάπτυξης, διατηρώντας παράλληλα την ηγετική θέση μας σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε , καθώς και στις Challenger/Neo Banks, όπου πιο εξελιγμένα προϊόντα μας όπως οι μεταλλικές κάρτες πληρωμών, αποδεικνύονται ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για τους B2B πελάτες μας που αναζητούν διαφοροποίηση και καινοτομία στις προσφερόμενες υπηρεσίες τους».

Αναλυτικά τα έσοδα του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 7,0% φθάνοντας τα 192,0 εκατ. ευρώ, οδηγούμενα από τον σχεδόν τετραπλασιασμό των εσόδων του τομέα Τεχνολογιών Ψηφιακού Μετασχηματισμού και την ανάπτυξη στον τομέα Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Εγγράφων.

Αυτό είναι αποτέλεσμα της εστίασης του Ομίλου σε αυτή την κατηγορία λύσεων και οι κύριοι παράγοντες που συνέβαλαν στην ανάπτυξη είναι τα έργα ψηφιοποίησης του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα, καθώς και η συνεχιζόμενη μεγέθυνση αυτής της κατηγορίας λύσεων στη ρουμανική αγορά. Ο τομέας Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Εγγράφων συνέβαλε επίσης στην ανάπτυξη, σημειώνοντας αύξηση κατά 2,8 εκατ. € ή 5,1%, η οποία προήλθε κυρίως από τη ρουμανική αγορά.

Ανά γεωγραφική κατανομή τα έσοδα τα οποία προέρχονται από τον γεωγραφικό τομέα της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 14,2% και τα έσοδα του γεωγραφικού τομέα της Τουρκίας, Μέσης Ανατολής και Αφρικής αυξήθηκαν κατά 24,5%.Το βελτιωμένο μείγμα πωλήσεων οδήγησε σε αύξηση του μικτού κέρδους κατά 10,1% στα € 48,8 εκατ. και το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 25,4% έναντι 24,7% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Ο τομέας Δυτικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Αμερικής (WEST) υστέρησε σε σχέση με το 2023 κατά 2,4 εκατ. € ή -3,6% λόγω της στρατηγικής επιλογής μας να εστιάσουμε σε πωλήσεις ολοκληρωμένων λύσεων καρτών, εγκαταλείποντας τις χονδρικές πωλήσεις chip modules. Η σύνθεση του μείγματος πωλήσεων, με την μεγάλη αύξηση της συμμετοχής του τομέα τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, ενίσχυσαν σημαντικά τη λειτουργική κερδοφορία οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 11,2%, στα € 28,8 εκατ. και σε περιθώριο κέρδους 15,0%.