Στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων για το 2024 και μετά καθώς και στη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας εστιάζει η διοίκηση της Notos Com, με εφαλτήριο τις επενδύσεις που υλοποίησε κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση για τη βελτίωση και την ανάπτυξη του δικτύου της καθώς και για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας.
Το 2023 η Notos Com προχώρησε σε πλήρη ανακαίνιση του τρίτου ορόφου του πολυκαταστήματος της Αθήνας και ανακαινίσεις και αναδιατάξεις corners στα πολυκαταστήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης καθώς και σε άνοιγμα νέων καταστημάτων των επωνυμιών που διαθέτει και συγκεκριμένα των GANT, NAUTICA καθώς και στο άνοιγμα του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος Lacoste. Παράλληλα προχώρησε και σε νέες συνεργασίες.
Όπως τονίζει η διοίκηση της Notos Com, κατά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων 2023, «στρατηγική της εταιρείας είναι πάντα η δυναμική παρουσία της στην Ελλάδα και η ανάπτυξη στο εξωτερικό σε χώρες που μπορεί να δημιουργηθούν θετικά αποτελέσματα και δεν απαιτούνται κεφάλαια για ανάπτυξη. Έτσι, το ενδιαφέρον για απόκτηση (με αποκλειστική πάντα αντιπροσώπευση) νέων διεθνών μαρκών είναι πάγια επιδίωξη τόσο στον κλάδο της ένδυσης όσο και στον κλάδο των καλλυντικών. Ήδη από την προηγούμενη χρονιά έχουν γίνει νέες συνεργασίες οι οποίες εκτιμούμε ότι θα δώσουν νέα ώθηση στην εταιρεία».
Tο 2023 οι πωλήσεις διαμορφωθήκαν στο ποσό των 124 εκ ευρώ έναντι πρόβλεψης 124-126 εκ ευρώ και το EBITDA διαμορφώθηκε στο ποσό 16,5 εκατ. ευρώ έναντι πρόβλεψης 14-16 εκατ. ευρώ. Για το 2024 η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα διαμορφωθούν στο ποσό των 135-140 εκατ. ευρώ, το δε EBITDA ότι θα διαμορφωθεί στο ποσό των 19-21 εκατ. ευρώ.
Αν υπολογισθούν μόνο οι συνεχιζόμενες δραστηριότητες μετά την διακοπή του υποκλάδου της νεανικής ένδυσης από τις αρχές του 2023 τότε η αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρήση ανέρχεται σε 19%. Την μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε ο κλάδος Προσωπικής Φροντίδας (Καλλυντικών) κατά 25,8% και ακολουθεί ο κλάδος Προσωπικής Εμφάνισης (Ένδυσης-Υπόδησης) κατά 18,7%. Τα Πολυκαταστήματα σημείωσαν αύξηση 10,1% που αν ληφθεί όμως υπόψη η διακοπή της δραστηριότητας του ΑΕΟ τότε η αύξηση ανέρχεται σε 13%. Το Περιθώριο Μικτού Κέρδους της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 44,30% επί των πωλήσεων ελαφρά βελτιωμένο σε σχέση με το 2022 που ήταν 44%. Για τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες το περιθώριο του Μικτού Κέρδους παρουσίασε βελτίωση κατά μία ποσοστιαία μονάδα και διαμορφώθηκε σε 44,4% το 2023 έναντι 43,4% το 2022.
Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 3% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Σημειώνεται ότι τα λειτουργικά έξοδα του 2022 είχαν επηρεαστεί σημαντικά από τη μεγάλη επιβάρυνση της ηλεκτρικής ενέργειας και των μεταφορικών. Τα προ φόρων αποτελέσματα για το 2023 είναι κερδοφόρα, μετά από μια μακρά περίοδο ζημιογόνων αποτελεσμάτων, διαμορφώθηκαν σε Κέρδη ποσού σε 228 χιλ.ευρώ έναντι ζημιών το 2022. Στην εταιρεία απασχολήθηκαν το 2023 κατά μέσο όρο 1.158 άτομα.