Σε ακόμη μεγαλύτερα μερίδια της αγοράς στοχεύει η Unilever με το λανσάρισμα μιας νέας σειράς προϊόντων της επωνυμίας Dove. Πρόκειται για μια πατενταρισμένη καινοτόμα σειρά που θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την ηγετική θέση που διαθέτει η εταιρεία στην αγορά της προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και ειδικότερα στα αφρόλουτρα. Σύμφωνα με την Διευθύντρια Μarketing της Unilever, Ευαγγελία Βόσσου, «η νέα σειρά κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα και είναι η καλύτερη φόρμουλα που έχουμε δημιουργήσει στην κατηγορία των αφρόλουτρων. Πρόκειται για επένδυση της μητρικής εταιρείας και στόχος είναι να αποκτήσουμε ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς».
Όπως τονίζουν τα στελέχη της εταιρείας καθώς και οι επιστήμονες που έχουν γνώση της καινοτομίας του προϊόντος, η νέα σειρά Dove Advanced Care βασίζεται στην 24ωρη τεχνολογία MicroMoisture, μια πρωτοποριακή νέα τεχνολογία από το Dove, που εναποθέτει εκατομμύρια μικροσκοπικά και ισχυρά ενυδατικά σταγονίδια, τα οποία απορροφώνται βαθιά στην κεράτινη στιβάδα της επιδερμίδας, αφήνοντάς την ενυδατωμένη για 24 ώρες. Περιέχει ενυδατικές ουσίες φυτικής προέλευσης και ήπια καθαριστικά, χωρίς θειικά SLES, καθιστώντας τα νέα προϊόντα ιδανικά για την επιδερμίδα και το μικροβίωμά της. Η νέα σειρά περιλαμβάνει το Dove Advanced Care Deeply Nourishing, το Advanced Nourishing Care, το Advanced Care Nourishing Silk, και το Advanced Care Antistress.