Skip to main content

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας και επιχειρήσεις: Τα δεδομένα και η λύση της SOFTONE

Η πορεία της Ελλάδας προς τον “ψηφιακό κόσμο” έχει ακόμη ένα ορόσημο: την αποτύπωση και καταγραφή του χρόνου εργασίας

Η όλη διαδικασία ξεκίνησε πριν 2 χρόνια με την εισαγωγή του μέτρου Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Ενώ όμως η υποχρεωτική εφαρμογή της αρχικά αφορούσε επιχειρήσεις συγκεκριμένων κλάδων (τράπεζες, σούπερ μάρκετ), τώρα επεκτείνεται, καθώς είναι πλέον υποχρεωτική για επτά διαφορετικές κατηγορίες επιχειρήσεων. Η ψηφιοποίηση των λειτουργιών του κράτους – μα και των ιδιωτικών επιχειρήσεων – αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο. Η διασύνδεση των κρατικών υπηρεσιών μεταξύ τους, αλλά και με τις επιχειρήσεις, ήδη έχει βελτιώσει σημαντικά τη διαλειτουργικότητα, προσφέροντας παράλληλα πολλαπλά πλεονεκτήματα και οφέλη.

Τι ισχύει για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας εισήχθη για να διασφαλίσει τόσο τους ίδιους τους εργαζόμενους, αλλά και τις επιχειρήσεις, διευκολύνοντας την καταγραφή και την τήρηση του ωραρίου των εργαζομένων, των υπερωριών, και συνολικά του χρόνου εργασίας. Η καταγραφή των δεδομένων γίνεται πλέον σε πραγματικό χρόνο, ενώ το μέτρο καλύπτει και όλες τις μορφές απασχόλησης (πλήρης, μερική, κ.ά.), τα ωράρια (σταθερό, μεταβαλλόμενο, υπερωρίες, κυλιόμενες βάρδιες), περιλαμβάνοντας άδειες που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι, τα ρεπό, μέχρι και τα διαλείμματα.

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας αποτελεί τμήμα του νέου συστήματος ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, το οποίο είναι αναβαθμισμένο και, μέσω αυτής, ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο και είναι σε θέση να κατηγοριοποιήσει την κάθε ώρα εργασίας ως κανονικό ωράριο, υπερεργασία, υπερωρία, διευθέτηση, αλλά και να παρακολουθήσει διαλείμματα, ρεπό, άδειες, και πολλά άλλα. Πλέον, η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας περνά στην επόμενη φάση, καθώς από την 1η Ιουλίου ξεκίνησε η πλήρης εφαρμογή του ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και, συνακολούθως, η χρήση της Ψηφιακής Κάρτας σε επιχειρήσεις Λιανικής και Βιομηχανίες.

myErgani LIVE: Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ολοκληρωμένη λύση της SOFTONE

Η SOFTONE, μέλος του Olympia Group, είναι έτοιμη για την  εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, διαθέτοντας την υπηρεσία myErgani LIVE, μια ολοκληρωμένη λύση η οποία καλύπτει όλες τις απαιτήσεις του ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, αλλά πηγαίνει και βήματα παραπέρα από αυτές. Το SOFTONE myErgani LIVE είναι ένα δοκιμασμένο σύστημα, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το λογισμικό ή την εφαρμογή μισθοδοσίας που αυτή χρησιμοποιεί (ή ο λογιστής της), ενώ υπερκαλύπτει τις διατάξεις τής αντίστοιχης νομοθεσίας. Μάλιστα, διαθέτει mobile application και μπορεί να διασυνδεθεί με οποιοδήποτε σύστημα ωρομέτρησης χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, προσφέροντας πρακτικά πολλαπλές επιλογές για τη συλλογή των δεδομένων αλλά και την διαβίβαση αυτών στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Σημαντική λεπτομέρεια, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας οφείλουν να κοινοποιούν άμεσα τα δεδομένα στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, σε πραγματικό χρόνο, για κάθε εργαζόμενο που εργάζεται με φυσική παρουσία στην επιχείρηση. Για την τηλεργασία, πρόκειται να γίνει θεσμοθέτηση σε μελλοντικό χρόνο, ωστόσο η SOFTONE έχει ήδη προβλέψει και αυτή την περίπτωση και το myErgani LIVE υποστηρίζει και αυτό το καθεστώς εργασίας (μέσω σχετικής λειτουργίας Web Check In / Check Out)

Μάθετε περισσότερα για τη λύση myErgani LIVE της SOFTONE εδώ.