Skip to main content

Αρβανίτης Α.Ε.: 14 εκατ. ο τζίρος το 2023 και επενδύσεις 3,3 εκατ.

Το 2023 ήταν μια καλή χρονιά για την εταιρεία, με τον κύκλο εργασιών της να ανεβαίνει στο επίπεδο των 14 εκατ. ευρώ

Επενδύσεις συνολικού ύψους 1,3 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό και βιολογικό καθαρισμό ολοκληρώνει άμεσα η εταιρεία τυροκομικών προϊόντων Αρβανίτης Α.Ε. και προγραμματίζει για το φθινόπωρο την έναρξη επένδυσης της τάξης των 2 εκατ. ευρώ για την επέκταση των εγκαταστάσεών της στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης.

Επένδυση στον βιολογικό καθαρισμό, όπως αναφέρει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μιχάλης Αρβανίτης είναι της τάξης των 600.000 ευρώ, άρχισε πέρυσι και ολοκληρώνεται προσεχώς ενώ επίσης η εταιρεία έχει προβεί πέρυσι και φέτος στην προμήθεια νέου εξοπλισμού, κόστους 700.000 ευρώ, μεταξύ του οποίου και η νέα της μονάδα παστερίωσης, η οποία είναι η πλέον σύγχρονη του είδους.

Το 2023, σύμφωνα πάντοτε με τον κ.Αρβανίτη, ήταν μια καλή χρονιά για την εταιρεία, με τον κύκλο εργασιών της να ανεβαίνει στο επίπεδο των 14 εκατ. ευρώ, έναντι σχεδόν 13 εκατ. του 2022 (συγκεκριμένα 12,9 εκατ. ευρώ) και 9,4 εκατ. του 2021 και για φέτος η εταιρεία εκτιμά ότι ο τζίρος θα ξεπεράσει τα 15 εκατ. ευρώ, με διατήρηση κερδοφορίας προ φόρων άνω του 1 εκατ. ευρώ.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το τυροκομείο Αρβανίτη είναι κατά πάνω από 40% εξαγωγικό, με προορισμούς κυρίως τις ευρωπαϊκές αγορές και σε μικρότερο βαθμό τις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ πρόσφατα η εταιρεία απέσπασε το Χρυσό Βραβείο 2024 στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Γευσιγνωσίας στη Φρανκφούρτη για το ανθότυρό της, που παρασκευάζεται από φρέσκο αιγοπρόβειο γάλα και τυρόγαλο αιγοπρόβειου γάλακτος, ενισχυμένο με γίδινο γάλα.

«Ναυαρχίδα» η φέτα

«Ναυαρχίδα» των εξαγωγών της Αρβανίτη Α.Ε. είναι η φέτα, ενώ ανοδική ζήτηση καταγράφει και το «Κυανό», το πρώτο ελληνικό μπλε τυρί το οποίο διέθεσε στην ελληνική και διεθνή αγορά η εταιρεία στα τέλη του 2020 και παράγεται από κατσικίσιο γάλα, γεγονός που το διαφοροποιεί από το Roquefort που είναι πρόβειο και τα Blue Stilton, Gorgonzola και Bleu de Bresse που είναι αγελαδινά.

Εντός Ελλάδος το «Κυανό» έχει τοποθετηθεί στις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου, έχει μπει στα καλύτερα εστιατόρια, ενώ κερδίζει έδαφος και στην Ισπανία και η εταιρεία αναμένει προσεχώς αύξηση των πωλήσεών του χάρη στη νέα-μικρή συσκευασία των 150 γραμμαρίων που θα διατεθεί στην αγορά το φθινόπωρο.

Επίσης, μέσω συνεργασίας με την εταιρία Βιοαέριο Πέλλας Α.Ε, η εταιρεία ανακυκλώνει τα υπολλείμματα τυρογάλακτος για παραγωγή βιοαερίου, προσφέροντας καθημερινά καθαρή ενέργεια στο δίκτυο της ΔΕΗ.