Skip to main content

Hall of Brands – SaintSoles: Η ελληνική απάντηση στο destination shopping

Σήμερα το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 17 σημεία ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» το πλάνο ανάπτυξης είναι ως το 2027 να αριθμεί περί τα 47 καταστήματα.

Με επιδίωξη να κατακτήσει μια ηγετική θέση στο επονομαζόμενο «destination» shopping στην Ελλάδα, η ΣΙΟΝΤΗΣ Ν.ΑΕ εμπορική εταιρεία ενδυμάτων υποδημάτων από τα Ιωάννινα που δραστηριοποιείται εγχωρίως με τα σήματα Hall of Brands και SaintSoles, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία η οποία εστιάζει στην αναβάθμιση της εμπειρίας της αγοράς επώνυμης αθλητικής και casual μόδας.

Βασικό όραμα του δημιουργού του Hall of Brands και του SaintSoles, κ. Σιόντη Νίκου είναι να κατακτήσει μια ισχυρή θέση στην συνείδηση του εγχώριου καταναλωτή στο πεδίο του Premium  Retailtainment (σ.σ. σύντμηση των εννοιών retail -λιανική και entertainment -διασκέδαση) όντας η «ελληνική απάντηση» στην τάση των τελευταίων ετών που θέλει να εξαγοράζονται οι ελληνικές εταιρείες από ξένων συμφερόντων κολοσσούς του κλάδου.

Ανάπτυξη δικτύου

Το δίκτυο της Σιόντης Ν. ΑΕ αφορά στα καταστήματα “του μέλλοντος” καθώς προσφέρουν μια omni-channel αγοραστική εμπειρία στους πελάτες. Τελευταία άφιξη το Hall of Brands concept στη περιοχή του Ρέντη, του μεγαλύτερου καταστήματος αθλητικών & casual ειδών στην Νότια Ευρώπη, έκτασης 4500 τ.μ. Ο χώρος εγκαινιάστηκε το καλοκαίρι του 2022, και αποτελεί την αφετηρία του νέου μοντέλου της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας που στόχο έχει να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.

Σήμερα το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 17 σημεία σε Αθήνα, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Μύκονο και Άρτα ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της “Ν” το πλάνο ανάπτυξης είναι ως το 2027 να αριθμεί περί τα 47 καταστήματα.

Παράλληλα, σε φάση υλοποίησης βρίσκεται και η στρατηγική επένδυση, που αφορά στην δημιουργία σύγχρονου logistic center και των νέων γραφείων της διοίκησης, στην έδρα της εταιρείας στα Ιωάννινα. Με βάση το χρονοδιάγραμμα η μετεγκατάσταση τοποθετείται εντός του 2025.

Πανδημία και athleisure

Σε ό,τι αφορά στην πορεία των μεγεθών, φέρεται ότι η τάση του athleisure, που εισήλθε δυναμικά στην καθημερινότητα από την κρίση Covid 19, έχει ευνοήσει σημαντικά την δυναμική της Σιόντης Ν. ΑΕ η οποία το 2023 πέτυχε ρυθμό ανάπτυξης 20%.

Ο ρυθμός ανάπτυξης προβλέπεται να αυξηθεί σημαντικά για το 2024, καθώς όπως αναφέρουν πληροφορίες, το πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους τόσο το ηλεκτρονικό κανάλι όσο και τα φυσικά καταστήματα, κινούνται σε επίπεδα ανάπτυξης υψηλότερα του 2023.

Οι αριθμοί

Σημειώνεται ότι το 2023 η Σιόντης Ν.ΑΕ έκλεισε με ενισχυμένες πωλήσεις στα 15,3 εκατ. ευρώ έναντι 12,8 εκατ. ευρώ το 2022. Ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση καταγράφηκε σε όρους κερδοφορίας καθώς τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 65,5% στα 1.453.084 ευρώ έναντι 877.518 ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας διπλασιάστηκαν στα 442.660 ευρώ έναντι 219.583 ευρώ το 2022, όπως αντίστοιχα και τα καθαρά αποτελέσματα τα οποία διαμορφώθηκαν σε 300.257 ευρώ έναντι 171.733 ευρώ την προηγούμενη χρήση. Η καθαρή θέση της εταιρείας βελτιώθηκε κατά 69% και ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ ενώ το σύνολο των υποχρεώσεων αυξήθηκε κατά 20% στα 13,1 εκατ. ευρώ.