Ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ύψους 30 εκατ. ευρώ θέτει σε ισχύ για την επόμενη τριετία το Public Group. Το πλάνο περιλαμβάνει την ενίσχυση του δικτύου των καταστημάτων Public + home σε Ελλάδα και Κύπρο, με την παρουσίαση του συνόλου της προϊοντικής του γκάμας δίδοντας ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην κατηγορία των οικιακών συσκευών, συμπεριλαμβανομένης της αυθημερόν παράδοσης, εγκατάστασης και επίδειξης των κατ’οίκον προϊόντων τη διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών του με εστίαση στους ευέλικτους τρόπους πληρωμής.
Στόχος είναι η διεύρυνση του μεριδίου αγοράς που κατέχει συνολικά στην αγορά η εταιρεία και ανέρχεται μέχρι στιγμής στο 20% αλλά και η ενίσχυση του δείκτη καταναλωτικής εμπειρίας. Μακροπρόθεσμα περίοπτη θέση στο δίκτυο της αλυσίδας αναμένεται να έχει το Public στο Ελληνικό που υπολογίζεται να είναι έτοιμο το 2026, θα διαθέτει 3 ορόφους και εκτιμάται ότι θα είναι από τα πιο εντυπωσιακά καταστήματα του ομίλου Public. Στόχος είναι η αλυσίδα να αριθμεί τα 70 καταστήματα από 59 που διαθέτει σήμερα. Για το 2024, συνεχίζοντας ένα ετήσιο επενδυτικό πλάνο άνω των 10 εκατ.ευρώ, τα Public στοχεύουν στη δημιουργία καινούργιων καταστημάτων “Public + home”, την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.
Σύμφωνα με τον Ρόμπυ Μπουρλά, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Public Group, το 2023 ήταν μια αποδοτική αλλά δύσκολη χρονιά, που τη σηματοδότησε η απαιτητική συγχώνευση δύο επωνυμιών του Public και της Media Markt. Συνοπτικά η εταιρεία κατέγραψε υψηλή κερδοφορία με τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά αποτελέσματα να φτάνουν τα 20 εκατ. ευρώ, τετραπλασιάζοντας ουσιαστικά το αποτέλεσμα του 2022 που ήταν 5 εκατ.ευρώ, ξεπέρασε τα 500 εκατ. ευρώ πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο για το 2023 με αύξηση 7% συγκριτικά με το 2022, οι ψηφιακές πωλήσεις της έφτασαν το 30% του συνολικού τζίρου, η κατηγορία των Οικιακών Συσκευών ξεπέρασε το 27% του συνολικού τζίρου, σημείωσε αύξηση ο δείκτης ικανοποίησης πελατών (NPS) για το σύνολο των υπηρεσιών και σημειώθηκε δυναμική ανάπτυξη δικτύου με 10 νέα καταστήματα “Public + home”.
Για το 2024 η εταιρεία αναμένει θετικό free cash flow και διατήρηση της πρώτης θέσης στην επισκεψιμότητα αλλά και την ευρεία αποδοχή της επωνυμίας Public +home ως consumer brand. Παράλληλα η εταιρεία αναπτύσσει την πολλά υποσχόμενη αγορά των μεταχειρισμένων συσκευών, με έμφαση στα ηλεκτρονικά είδη, που αποτελεί και διεθνή τάση ειδικά στο νεανικό καταναλωτικό κοινό.
Ειδικότερα στον τομέα των υπηρεσιών, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, τα Public διαθέτουν περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης. Ενισχύοντας σημαντικά επίσης τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr. Επιπλέον, δίνουν τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, ”Public +”, που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια. Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα €30 εκατ.