Skip to main content

Είσοδο στην Κύπρο τρέχει η Κωτσόβολος

Από την έντυπη έκδοση

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

Τo ντεμπούτο της στην αγορά της Κύπρου ετοιμάζει η Κωτσόβολος – Dixons. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η εταιρεία έχει δρομολογήσει το άνοιγμα δύο καταστημάτων στο β’ τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Συγκεκριμένα θα ανοίξει ένα κατάστημα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό. Όπως τονίζουν χαρακτηριστικά στελέχη της, η Κωτσόβολος – Dixons στην κυπριακή αγορά ετοιμάζεται να εμφανίσει ό,τι καλύτερο διαθέτει τόσο από πλευράς καταστημάτων και προϊόντων όσο και από πλευράς τεχνολογίας και υποστήριξης της παρουσίας της εκεί, προκειμένου να ανταποκριθεί όσο το δυνατόν καλύτερα στο τοπικό καταναλωτικό κοινό ειδικά εν μέσω πανδημίας. Για τον σκοπό αυτό η αλυσίδα σχεδιάζει ένα επιθετικό επενδυτικό πλάνο για την επόμενη οικονομική χρήση (1/5/2021-30/4/2022), το οποίο περιλαμβάνει και την ελληνική αγορά.

Όπως σημειώνει η Κωτσόβολος, ο τομέας των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών αφορά πλέον είδη πρώτης ανάγκης, μιας και ο Covid-19 έχει αλλάξει δραματικά τη διαβίωση και την εργασία, μετατρέποντάς τες σε ηλεκτρονική διαβίωση και ηλεκτρονική εργασία, γεγονός που τοποθετεί τον οικιακό ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό σε διαφορετικό επίπεδο σε σύγκριση με όλα όσα ξέραμε μέχρι τώρα. Ωστόσο, ο κλάδος αν και έχει είδη πρώτης ανάγκης, δραστηριοποιείται σε συνθήκες περιοριστικών μέτρων λόγω των αλλεπάλληλων απαγορεύσεων κυκλοφορίας, γεγονός που καθιστά ευμετάβλητες τις επιδόσεις του.

 Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως δεν υπάρχει κοινό πλάνο λειτουργίας του δικτύου της Κωτσόβολος ανά την επικράτεια, μιας και η χώρα διακρίνεται σε ζώνες ανάλογα με την πορεία της πανδημίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, μέρος των καταστημάτων της να είναι κλειστά, να λειτουργούν μόνο on line, αλλού να υπάρχει η δυνατότητα για click away κ.λπ. Το status των καταστημάτων, του φυσικού δικτύου αλλάζει ανάλογα με τα μέτρα της πανδημίας. Π

ρόκειται για ένα μικτό σύστημα λειτουργίας που διαμορφώνεται από εβδομάδα σε εβδομάδα, γεγονός που επηρεάζει τη στρατηγική, τις επιδόσεις, τους στόχους της, καθώς και τον τρόπο αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. Τα στελέχη της Κωτσόβολος τονίζουν πως η ταχύτητα πλέον είναι ο καθοριστικός παράγοντας επιβίωσης και το αντίδοτο στη μεταβλητότητα των μέτρων για τον Covid-19. Η ταχύτητα προσαρμογής, ευελιξίας, εξυπηρέτησης της ζήτησης των καταναλωτών μέσω του ψηφιακού καναλιού, αλλά και του αναλογικού καναλιού, ανάλογα με το τι επιβάλλουν οι συνθήκες, όχι μόνο διαμορφώνει το λιανεμπόριο τώρα αλλά θα το επηρεάσει και στη μετά Coνid εποχή.

Υπό τις συνθήκες αυτές, αναφορικά με την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, κύκλοι της Κωτσόβολος επισημαίνουν πως ο τελικός απολογισμός πωλήσεων για το σύνολο της γκάμας των προϊόντων που διαθέτει θα είναι θετικός. Διευκρινίζουν πως υπάρχουν κατηγορίες που έχουν υποστεί καθίζηση πωλήσεων, σε σύγκριση με κάποιες άλλες που κατάφεραν να διατηρήσουν ικανοποιητική πορεία, διατηρώντας τη θετική τάση της εταιρείας, σε μια αγορά που συνολικά έχει καταγράψει μεγάλες απώλειες, που φτάνουν σε διψήφιο ποσοστό.