Skip to main content

20 Χρόνια MEDIACUBE – Ένα ταξίδι Συνέπειας, Εξέλιξης και Καινοτομίας

Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπου η μόνη σταθερά είναι η αλλαγή, η MEDIACUBE έχει αναδειχθεί για τη σταθερότητα, την ανάπτυξη και την καινοτόμο σκέψη και λειτουργία της - Sponsored Content

Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπου η μόνη σταθερά είναι η αλλαγή, η MEDIACUBE έχει αναδειχθεί για τη σταθερότητα, την ανάπτυξη και την καινοτόμο σκέψη και λειτουργία της. Ξεκινώντας το 2004, σε μια εποχή που ο όρος «digital marketing» δεν ακουγόταν ευρέως στην Ελλάδα, η MEDIACUBE υπήρξε μεταξύ των λίγων εταιρειών του κλάδου που πίστεψαν στην ανάπτυξή του και εκμεταλλεύτηκαν τη δυναμική του, φτάνοντας σήμερα να γιορτάζει 20 χρόνια συνεχόμενης ανόδου και επιτυχίας για την ίδια και τους πελάτες – συνεργάτες της.

Έτσι, σήμερα, η MEDIACUBE μας παίρνει μαζί της σε ένα ταξίδι στο χρόνο και στην εξέλιξή της, μέσα από τρία χαρακτηριστικά της – ορόσημα που έχουν σηματοδοτήσει την έως τώρα πορεία της και λειτουργούν ως αρωγοί για το μέλλον της: τη Συνέπεια στην πορεία και τις αξίες της, την συνεχή Εξέλιξη της ώστε να ανταποκριθεί στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προκλήσεις του digital κλάδου και την εστίαση στην Καινοτομία, η οποία την έχει ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια, εδραιώνοντάς την μεταξύ των πιο επιτυχημένων εταιρειών του κλάδου.

Consistency: Το θεμέλιο της επιτυχίας της MEDIACUBE

Από την πρώτη μέρα δημιουργίας της MEDIACUBE, η συνέπεια ήταν ο πυρήνας του ήθους της και η βάση στην οποία έχτιζε το μέλλον της. Απόδειξη αυτής, είναι κυρίως η διάρκεια των συνεργασιών της, ορισμένες από τις οποίες χρονολογούνται από το πρώτο κιόλας ΄έτος ίδρυσης της εταιρείας, το 2004.

Η συνέπεια της MEDIACUBE έχει επίσης αναγνωριστεί στα πλαίσια των πιο σημαντικών βραβεύσεων του κλάδου, με περισσότερα από 110 βραβεία και με αποκορύφωμα το top βραβείο Peak Performance Agency of the Year 2022 και 2023, το οποίο κατέκτησε για δύο συναπτά έτη. Η αδιάκοπη προσπάθεια της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη στον κόσμο του digital marketing επιβεβαιώνεται ακόμη, με την ιδιότητά της ως Google Premier Partner & META Partner για τα τελευταία 15 χρόνια.

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να παραλειφθούν και οι αξίες της MEDIACUBE, οι οποίες είναι το πιο λαμπερό παράδειγμα συνέπειας και αποτελούν τη βάση της λειτουργίας της εταιρείας – Excellence, Wisdom, Innovation, Care & Honesty.

Evolution: Εξέλιξη και επιτυχία σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το ψηφιακό μάρκετινγκ βρισκόταν ακόμη σε πολύ πρώιμα στάδια, ειδικά στην Ελλάδα. Η διορατικότητα όμως της MEDIACUBE στην αναγνώριση των δυνατοτήτων του, την έθεσε πρωτοπόρο στον κλάδο αυτό. Καθώς εμφανίζονταν νέες τεχνολογίες στο προσκήνιο, η MEDIACUBE κατάφερνε πάντα να τις ενσωμάτωνει γρήγορα στις υπηρεσίες της.

Είτε επρόκειτο για την εξέλιξη των δυνατοτήτων διαφήμισης στο Google Search, την άνοδο των social media, την έλευση του programmatic advertising, είτε για την κυριαρχία του mobile marketing, αλλά και για την αυξανόμενη σημασία των data analytics, η MEDIACUBE ήταν πάντοτε ένα βήμα μπροστά. Με τους πρώτους της κιόλας πελάτες, η MEDIACUBE άρχισε να πειραματίζεται στη δημιουργία digital video, interactive digital signage και data driven design. Αυτό όμως που την ξεχώρισε ήταν το γεγονός ότι είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο digital προώθησης. Η MEDIACUBE ήταν επίσης από τα πρώτα agencies που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα Google High Flyers, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη μεταμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

Η εξέλιξη της εταιρείας χαρακτηρίζεται επίσης από τη στρατηγική της ανάπτυξη. Ξεκινώντας με μια μικρή ομάδα και ένα συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο πελατών, που όμως αποτελούνταν από σημαντικές εταιρείες στην Ελλάδα, η εταιρεία επεκτάθηκε σημαντικά και κατέληξε να είναι ένα από τα πιο δυναμικά εξελισσόμενα digital marketing agencies στη χώρα. Σήμερα, οι πελάτες της MEDIACUBE δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων, συμπεριλαμβανομένων μερικών από τις πιο αναγνωρίσιμες εταιρείες στην Ελλάδα –  attica, Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ, Γρηγόρης, Intersport, Daikin, l’artigiano, ABB, Pfizer, Μεϊδάνης και πολλές άλλες.

H MEDIACUBE έχει επίσης διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση του κλάδου του digital marketing, έχοντας αναγνωριστεί και επιλεγεί από τους σημαντικότερους φορείς του χώρου λόγω των ικανοτήτων και της εμπειρίας της. Συγκεκριμένα, η Google επέλεξε τη MEDIACUBE για να συνεισφέρει στα προγράμματα Google Partners Academy και Grow Greek Tourism Online (GGTO). Επιπλέον, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών συνεργάζεται με τη MEDIACUBE για το πρόγραμμα DigiMa τα τελευταία 8 χρόνια. Η συμβολή της MEDIACUBE επεκτείνεται περαιτέρω μέσω διαφόρων άλλων ενεργειών και σεμιναρίων, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων Digital Marketing & E-commerce της Excelixi. Έχοντας λοιπόν εκπαιδεύσει πάνω από 10.000 digital marketers όλα αυτά τα χρόνια, η MEDIACUBE έχει καταφέρει να βάλει το δικό της λιθαράκι στη διαμόρφωση της επόμενης γενιά επαγγελματιών του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Innovation: Θέτοντας νέα όρια στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Η καινοτομία αποτελεί συνεχή επιδίωξη για τη MEDIACUBE. Ως ένα αμιγώς digital marketing agency, η MEDIACUBE βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή της εισαγωγής πρωτοποριακών στρατηγικών και υπηρεσιών, που θα μπορούν να επιλύουν πραγματικά, καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Η εταιρεία είναι μια από τις πρωτοπόρες στην εφαρμογή omni-channel στρατηγικών, συνδέοντας απρόσκοπτα ψηφιακά και φυσικά κανάλια για τη δημιουργία ολοκληρωμένων καμπανιών. Η MEDIACUBE υπήρξε επίσης πρωτοπόρος στον συνδυασμό εξειδικευμένων τεχνολογιών – όπως το AI, το scripting, τα micro games και micro apps – με παραδοσιακά campaigns και στην ενσωμάτωσή τους στις στρατηγικές των πελατών της, αποφέροντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

Ένα ακόμη από τα αξιοσημείωτα επιτεύγματα της MEDIACUBE, που την κατατάσει ανάμεσα στις πρώτες εταιρείες του κλάδου που το εφάρμοσαν, είναι η δημιουργία real-time reporting με custom-made εργαλεία, προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε πελάτη, τα οποία επιτρέπουν την άμεση ανταπόκριση στα δυναμικά μεταβαλλόμενα signals κάθε διαφημιστικής καμπάνιας, μεγιστοποιώντας έτσι τα αποτελέσματά της στο έπακρο. Τέλος, η MEDIACUBE ήταν από τις πρώτες εταιρείες που ξεκίνησαν να δημιουργούν καινοτόμα digital creatives, ειδικά προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της ψηφιακής διαφήμισης, χρησιμοποιώντας rich media και HTML5, θέτοντας νέα standards στην αποτελεσματικότητα των digital καμπανιών της.

Το καινοτόμο πνεύμα της MEDIACUBE δεν περιορίζεται μόνο στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, αλλά και τη δημιουργία μεθοδολογιών και δημιουργικών στρατηγικών που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους. Συγκεκριμένα, η χρήση AI-driven insights και advanced analytics, έχει δώσει στη MEDIACUBE τη δυνατότητα να καταφέρνει να βελτιστοποιεί το media spend κάθε καμπάνιας, μεγιστοποιώντας το return on investment του κάθε πελάτη.

Η αναγνώριση της επιτυχίας: Τα case studies που την επιβεβαιώνουν

Η ικανότητα της MEDIACUBE να εξελίσσεται με συνέπεια και να καινοτομεί επισφραγίζεται από τα πιο πρόσφατα case studies που δημοσιεύτηκαν για εκείνη και τους πελάτες της, από την Google.

Στα πλαίσια συνεργασίας της με τη SKY Express, δημοσιεύθηκε το πρώτο παγκόσμιο case study για αεροπορική εταιρεία από το Think with Google, στο οποίο παρουσιάστηκαν τα αξιοσημείωτα αποτελέσματα των καμπανιών που δημιούργησε η MEDIACUBE για λογαριασμό της SKY Express την περίοδο της πανδημίας.

Ένα ακόμη case study, “Privacy Centric Measurement – A 360o Solution”, το πρώτο του είδους του που δημοσιεύεται στην Ελλάδα, αφορά στη συνεργασία της MEDIACUBE με το Πλαίσιο, την περίοδο όπου η λειτουργία των κανονισμών αποδοχής και χρήσης των browser cookies γινόταν ολοένα και πιο περιοριστική.

Κοιτάζοντας μπροστά: Μια δέσμευση για αδιάκοπη καινοτομία

Καθώς η MEDIACUBE γιορτάζει την 20ή επέτειό της, αναπολεί το παρελθόν με υπερηφάνεια και κοιτάζει μπροστά με προσμονή για όλα όσα θα έρθουν. Η εταιρεία ευχαριστεί από καρδιάς όλη την ομάδα της, τους MEDIACUBErs, οι οποίοι αποτελούν την καρδιά και την ψυχή της εταιρείας. Ένα ακόμη μεγάλο «ευχαριστώ» οφείλει η MEDIACUBE στους πελάτες και συνεργάτες της, των οποίων η εμπιστοσύνη αποτέλεσε το θεμέλιο της αμοιβαίας ανάπτυξης και επιτυχίας.

Η MEDIACUBE προχωράει λοιπόν στο επόμενο κεφάλαιο της διαδρομής της, παραμένοντας προσηλωμένη στο purpose της – να εμπνέει και να υποστηρίζει τους πελάτες της στο να εξερευνούν και να ξεκλειδώνουν το δικό τους μοναδικό ψηφιακό δυναμικό! Με σταθερό θεμέλιο τη συνέπεια, με το βλέμμα «καρφωμένο» στην εξέλιξη και με αταλάντευτη διάθεση για καινοτομία, η MEDIACUBE δεσμεύεται να συνεχίσει να πρωτοπορεί στο ψηφιακό μάρκετινγκ για πολλά ακόμη χρόνια!