Ντεμπούτο σήμερα για το Euro 2024 και οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου ετοιμάζονται για βραδιές αφιερωμένες στη στρογγυλή θεά αλλά και στη θεά τύχη.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Focus Bari, με θέμα «Ομάδες, φίλαθλοι και στοιχήματα» ένας στους τρεις φιλάθλους αρέσκεται να στοιχηματίζει καθώς ένα παιχνίδι βρίσκεται σε εξέλιξη, γεγονός που αποδεικνύει πως είναι ξεκάθαρη η σχέση μεταξύ στοιχηματισμού και παρακολούθησης αθλητικών γεγονότων.
Δηλαδή, όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, όταν στοιχηματίζει κάποιος σε ένα αθλητικό γεγονός, είναι πολύ πιθανό να το παρακολουθήσει.
Επιπλέον, με βάση την έρευνα, δύο στους πέντε Έλληνες φίλαθλοι (42%) θεωρούν ότι οι στοιχηματικές εταιρίες θα πρέπει να χορηγούν αθλήματα και ομάδες, ενώ πάνω από ένας στους τρεις (35%) περιμένουν ότι οι χορηγοί της ομάδας τους θα τους παρέχουν ειδικά προνόμια και προσφορές. Από την άλλη πλευρά, επτά στους δέκα Έλληνες παραδέχονται ότι ο στοιχηματισμός στα αθλήματα είναι εθιστικός.
Αναλυτικά, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Focus Bari, το αυξημένο ενδιαφέρον που παρουσιάζεται από τη σχέση στοιχήματος-παρακολούθησης ενός παιχνιδιού εμφανίζεται σε όλες τις ηλικίες και περιοχές.
Και εστιάζοντας στους άντρες φιλάθλους και τις συνήθειές τους σχεδόν ένας στους δύο άντρες 18-54 χρονών θα παρακολουθήσουν το παιχνίδι στο οποίο στοιχηματίζουν και όπως παρατηρούν οι αναλυτές η «αδρεναλίνη» ανεβαίνει καθώς σημαντική αναλογία ανδρών στοιχηματίζει και παρακολουθεί το αθλητικό γεγονός με μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη.
Αξιοσημείωτη πάντως είναι η σχέση ανταποδοτικότητας του στοιχηματισμού με τον αθλητισμό και την ενίσχυση των ομάδων μέσω αυτού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη Focus Bari, οι Έλληνες φίλαθλοι περιμένουν, με θετική διάθεση, υποστήριξη και χορηγίες προς τα αθλήματα και τις ομάδες τους, προσδοκώντας προνόμια και ειδικές προσφορές.
Όπως φαίνεται και από τις επιμέρους απαντήσεις στη σχετική έρευνα,οι φίλαθλοι είναι πιθανότερο να στοιχηματίσουν με έναν πάροχο που συνεργάζεται με την αγαπημένη μου ομάδα από ό,τι σε έναν άλλο πάροχο. Θα περίμεναν ένας πάροχος στοιχημάτων που συνεργάζεται με την αγαπημένη τους ομάδα να παρέχει στους πραγματικούς οπαδούς, όπως είναι οι κάτοχοι εισιτηρίων, κάποιο είδος ειδικής προσφοράς.
Είναι σημαντικό οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών να χορηγούν αθλητικές ομάδες, διαγωνισμούς ή αθλητές.
Αναφορικά με το φύλο και την ηλικία, άντρες και μεγαλύτερες ηλικίες είναι πιο θετικοί στις χορηγίες των στοιχηματικών εταιριών προς τις ομάδες και τους αθλητές.