Τα 1,4 δισ. ευρώ ανέρχεται το σύνολο των κεφαλαίων που έχει επενδύσει η Lidl Hellas στα 25 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.
Γιορτάζοντας το αργυρό της ιωβηλαίο η Lidl Hellas έχει καταφέρει να συμπεριληφθεί μέσα στις top of the mind αλυσίδες στους εγχώριους καταναλωτές.
Όπως ανάφερε χθες ο πρόεδρος διοίκησης κ. Martin Brandenburger «Η Lidl Hellas μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της» προσθέτοντας ότι «ξεκάθαρος στόχος για εμάς είναι να καλύψουμε τις καθημερινές ανάγκες της κατανάλωσης εύκολα, απλά και γρήγορα».
Η συνεργασία με τους εγχώριους προμηθευτές
Κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην συνεργασία με τους προμηθευτές επισήμανε ότι η αλυσίδα αποτελεί έναν φερέγγυο συνεργάτη προχωρώντας σε αποπληρωμή εντός 41 ημέρες έναντι 117 ημερών που είναι ο μέσος όρος της αγοράς.
Επίσης αναφερόμενος στη συνεργασία με τους εγχώριους προμηθευτές σημείωσε ότι η αλυσίδα το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς τονίζοντας ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ανήλθαν πέρυσι σε 0,5 δισ. ευρώ.
Τα πρώτα self checkout ταμεία
Σε ο,τι αφορά τα φετινά πλάνα, ο κ. Brandenburger γνωστοποίησε ότι μέχρι το τέλος καλοκαιριού θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα.
Παράλληλα σημείωσε ότι ξεκίνησε τον Ιούνιο πιλοτικά το πρώτο self checkout ταμείο στην Σίνδο Θεσσαλονίκης και σε δύο μήνες το εγχείρημα θα έρθει στην Αθήνα. Στόχος είναι μέχρι τα τέλη του 2026 τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης να επεκταθούν σε όλα τα σημεία του δικτύου.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της Lidl στην Ελλάδα αριθμεί 230 σημεία πώλησης, με την αλυσίδα να απασχολεί πάνω από 6.700 εργαζόμενους.
Παράλληλα η Lidl ενισχύει την paperless πολιτική της στο πλαίσιο της οποίας στο τέλος Ιουλίου θα δίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονική απόδειξη και όχι έγχαρτη στους κατόχους της κάρτας Lidl Plus.
Μείωση τιμών
Στο μεταξύ, μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης σε εκπροσώπους του Τύπου ο επικεφαλής της Lidl ερωτηθείς για το θέμα των τιμών ανέφερε ότι τον Ιούνιο οι τιμές των προϊόντων στην αλυσίδα είναι μειωμένες κατά 2,5% περίπου σε σχέση με την περσινή χρονιά, ρυθμός διπλάσιος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά.