Skip to main content

Κ. Παπαγιαννόπουλος (PetExplorer) στο Naftemporiki TV: Πώς δημιουργήθηκε η διαδικτυακή πλατφόρμα υπηρεσιών για τα κατοικίδια στην Ελλάδα

Πώς γεννήθηκε η ιδέα και πώς λειτουργεί η πλατφόρμα

Συνέντευξη στην εκπομπή «In Business» στην Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο παραχώρησε ο Κωνσταντίνος Παπαγιαννόπουλος, CEO της PetExplorer, ο οποίος μίλησε για την start-up.

Ειδικότερα, πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα υπηρεσιών για τα κατοικίδια στην Ελλάδα. «Ουσιαστικά είμαστε η πρώτη start-up που έχει ασχοληθεί ειδικά με το κατοικίδιο και στο κομμάτι των υπηρεσιών. Μέσα από εμάς μπορείς μέσα σε 1 λεπτό να βρεις τον κτηνίατρο, τον groomer ή τον εκπαιδευτικό που χρειάζεσαι γρήγορα κοντά σου και να κλείσεις ένα online ραντεβού, αλλά παράλληλα να μπορείς να διαβάσεις και αξιολογήσεις».

Τι ψάχνουν πιο συχνά οι χρήστες

Εξηγώντας την λειτουργία της start-up, ο κ. Παπαγιαννόπουλος διευκρίνισε ότι «δεν είναι app για το κινητό. Είναι mobile friendly, είναι web, είναι ελεύθερη προς όλους. Μπορείς να ψάξεις οποιαδήποτε στιγμή. H αναζήτηση που κάνουν πιο συχνά οι χρήστες εκτός από τον κτηνίατρο, είναι ο groomer. Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλες αναζητήσεις που ίσως κάνουν εντύπωση, όπως τα κτηνιατρικά φαρμακεία».

Με όνειρο όταν ξεκινήσαν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες προς τα κατοικίδια και με σχέδια να επεκταθούν στο εξωτερικό ο κ Παπαγιαννόπουλος ανέφερε: «Για το πώς φτάσαμε ως εδώ υπάρχει μια συγκυρία πραγμάτων. Η ιδέα αυτή ξεκίνησε το 2015 πρώτη φορά, στα 24 μας, βλέπαμε τις ανάγκες του κόσμου που έμπαινε και έψαχνε γενικά πράγματα για το κατοικίδιο… Μας ρώταγαν, λοιπόν, αν ξέρουμε, επειδή κινούμαστε στο χώρο των start-up, κάποια εφαρμογή για να βρουν κτηνίατρο. Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα, από αυτά που ακούγαμε στο δρόμο, στον καφέ, στην παρέα, από εμένα τον ίδιο που έχω κατοικίδιο».

Και προσθέτει: «Στο εξωτερικό κάποια πράγματα είναι ήδη δεδομένα, όμως εδώ δεν είναι το ίδιο. Μετά από μια έρευνα που κάναμε, τα αποτελέσματα μας έδειξαν ότι οι επαγγελματίες δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία ή έχουν σε ένα πολύ μικρό βαθμό. Επίσης, είδαμε ότι οι χρήστες θέλουν να βρίσκουν εύκολα σε ένα site όλη την πληροφορία, οπότε προσπαθούμε κι εμείς να μαζέψουμε στην πλατφόρμα, όλα σε ένα».

Καθαρά συνδρομητική υπηρεσία για τους επαγγελματίες

Για τα έσοδα της εταιρείας, ο κύριος Παπαγιαννόπουλος είπε ότι «είναι καθαρά συνδρομητική η υπηρεσία μας προς στους επαγγελματίες και είναι δωρεάν για τους χρήστες. Δεν υπάρχει κάποια χρέωση για τους χρήστες, μόνο το ραντεβού που κάνουν στον επαγγελματία. Αυτή τη στιγμή έχουμε συνδρομητές τους κτηνίατρους, τους groomer και τους εκπαιδευτές και σιγά-σιγά προσπαθούμε να ανοίξουμε κι άλλες κατηγορίες».

Ποιες πόλεις αφορά; Ο κ. Παπαγιαννόπουλος απαντά ότι «ο μεγαλύτερος όγκος της κάλυψης των υπηρεσιών είναι στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Όμως η επαρχία αγκαλιάζει το προϊόν πιο ζεστά γιατί τους αρέσουν τα νέα πράγματα. Αυτή τη στιγμή είμαστε τέσσερις άνθρωποι και έχουμε και έχουμε άλλους 34 εξωτερικούς συνεργάτες, ενώ η εταιρεία συνεργάζεται με πάνω από δυόμιση χιλιάδες επαγγελματίες με μία 100% ανάπτυξη».

Τέλος ο κ. Παπαγιαννόπουλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ακόμα οι start-ups στην Ελλάδα, τόσο όσον αφορά στη χρηματοδότηση, όσο και στην ουσιαστική υποστήριξη, παρά την μεγάλη ανάπτυξη του οικοσυστήματος τα τελευταία χρόνια.