Τις δύο εβδομαδιαίες απευθείας πτήσεις από το Παρίσι στο Ηράκλειο διατηρεί μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου η SKY express, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που αναλαμβάνει για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και κατά τους χειμερινούς μήνες.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, όπως σημειώνεται και στην σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για το κοινό της Γαλλίας να επισκεφθεί έναν από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
Κεντρική προτεραιότητα του ΕΟΤ η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σε δήλωσή του αναφέρει: «Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι κεντρική προτεραιότητα για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Οι συνεργασίες μας σε Ελλάδα και εξωτερικό στοχεύουν σε αυτό, γι’ αυτό και στηρίζουμε την πρωτοβουλία της SKY express ενόψει του φετινού Νοεμβρίου. Η ενέργεια της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας πιστεύουμε ότι μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας από την γαλλική αγορά προς την Ελλάδα και συγκεκριμένα την Κρήτη και ταυτόχρονα μπορεί να συνεισφέρει στην ενίσχυση του εισοδήματος της τοπικής κοινωνίας, επεκτείνοντας τη σεζόν κατά έναν μήνα. Ήδη η συνεργασία του ΕΟΤ με τη SKY express έχει αποδώσει καρπούς το προηγούμενο διάστημα και είμαι αισιόδοξος ότι και αυτή η πρωτοβουλία θα είναι εξίσου παραγωγική. Με τέτοιες δράσεις και σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες μπορούμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για τουρισμό όλο το χρόνο, που είναι και το τελικό ζητούμενο».
Σημαντικά οφέλη
Από την πλευρά του, ο Γεράσιμος Σκαλτσάς, Chief Commercial Officer της SKY express τονίζει: «Με την πρωτοβουλία αυτή η SKY express συμβάλλει στην επίτευξη ενός κεντρικού εθνικού στόχου στον χώρο του τουρισμού, της επέκτασης της τουριστικής περιόδου. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η πιλοτική μας δράση θα επιφέρει σημαντικά οφέλη και θα μπορέσει σταδιακά να επεκταθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα τόσο στην Κρήτη, όσο και σε άλλες περιοχές της χώρας μας.».
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η SKY express και ο ΕΟΤ με αφορμή την ολοκλήρωση της επιτυχημένης συνεργασίας τους για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2023, παρουσίασαν τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του ετήσιου προγράμματος συνδιαφήμισης με πάνω από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη να παρακολουθούν διαφημίσεις για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.