Πιο κοντά στην υιοθέτηση του brand «T» βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Όμιλος ΟΤΕ, μια από τις εξελίξεις που αναμένεται να συνοδεύσει την αλλαγή ηγεσίας, έπειτα από 14 χρόνια.
Το εμπορικό σήμα του γερμανικού Ομίλου, Deutsche Telekom, βασικού μετόχου του ΟΤΕ, (με ποσοστό 50,8%) έκανε την εμφάνισή του πέρυσι στην πρόσοψη του Διοικητικού Μεγάρου στο Μαρούσι και στα έγγραφα που διακινεί ο Όμιλος.
Στο debate για το πως θα υποδεχθούν οι καταναλωτές το «T» οι απόψεις διίστανται εντός και εκτός του ΟΤΕ στην ευρύτερη αγορά. Χωρίς αμφιβολία ο ΟΤΕ, στη συνείδηση μεγάλης μερίδας Ελλήνων, περισσότερο στις μεγαλύτερες ηλικίες, είναι συνυφασμένος με τις τηλεπικοινωνίες.
Το Cosmote, έχοντας ως δεύτερο συνθετικό το ΟΤΕ, αγκαλιάστηκε από σημαντική μερίδα των καταναλωτών καθώς η είσοδος του Ομίλου στην κινητή τηλεφωνία, αρκετά χρόνια μετά από τις άλλες δύο εταιρίες, έκανε προσιτή την υπηρεσία, εκτινάσσοντας τη διείσδυσή της στον ελληνικό πληθυσμό.
Όλα αυτά συνοδεύτηκαν από πετυχημένες εμπορικές καμπάνιες και κυρίως επενδύσεις για την ανάπτυξη δικτύου. Ο ΟΤΕ έχει διατηρήσει σταθερά την πρώτη θέση στην αγορά και σε αυτό τα παραπάνω έχουν παίξει το ρόλο τους.
Την ίδια στιγμή το «Telekom» έχει αναδειχθεί ως το brand με τη μεγαλύτερη αξία στην Ευρώπη και Νο11 στον κόσμο. Βάσει της μελέτης «Brand Finance Global 500» που δημοσιεύτηκε πέρυσι η γερμανική εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και παραμένει το κορυφαίο brand στον κλάδο στην Ευρώπη.
Τηλεπικοινωνίες: ΟΤΕ, Vodafone, Νova και ΔΕΗ μπλέκουν τις… γραμμές τους
Η ατζέντα του Κώστα Νεμπή
Ο νέος επικεφαλής του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, παίρνει τη σκυτάλη από τον Μιχάλη Τσαμάζ, επίσημα την 1η Ιουλίου και στο πλαίσιο της προετοιμασίας του έχει προγραμματίσει εντός του Ιουνίου να δει όλα τα στελέχη της επιχείρησης.
Στην ατζέντα του, εκτός από την αλλαγή του brand, περιλαμβάνονται κινήσεις, όπως, μεταξύ άλλων, η απόσχιση των δραστηριοτήτων του ΟΤΕ που σχετίζονται με τον παθητικό εξοπλισμό των κεραιών κινητής τηλεφωνίας και τη συνεισφορά τους σε 100% θυγατρική εταιρία καθώς και παρεμβάσεις στη δραστηριοποίηση του Ομίλου, στον τομέα της συνδρομητικής τηλεόρασης προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας της Cosmote TV. Γενικότερα η μείωση στα κόστη λειτουργίας εκτιμάται πως θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρική πολιτική εντός του διοικητικού μεγάρου του ΟΤΕ το επόμενο διάστημα με αποφάσεις π.χ. μείωσης των θέσεων ευθύνης κ.α.