Όταν το 1979 ίδρυσε τη «Δρομέας», με βασικό αντικείμενο την παραγωγή… τροχόσπιτων, ουδέποτε φανταζόταν ότι σήμερα, εν έτει 2024, θα κατασκεύαζε έπιπλα, τα οποία θα πουλούσε στην Κομισιόν και στον γερμανικό στρατό.
Σίγουρα, η πορεία του Θανάση Παπαπαναγιώτου, ο οποίος ελέγχει το 46% της εισηγμένης, προξενεί έκπληξη για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία της εταιρείας από τις Σέρρες, η οποία σήμερα όμως δοκιμάζεται από τον πληθωρισμό.
Η αρχική ιδέα για τα τροχόσπιτα σιγά – σιγά αντικαταστάθηκε από τα έπιπλα γραφείων, χωρίς ωστόσο ο κ. Παπαπαναγιώτου να αλλάξει το όνομα της επιχείρησης.
Το νέο αντικείμενο δραστηριοποίησης απέδωσε αμέσως καρπούς, με τον επιχειρηματία να κερδίζει τα πρώτα μεγάλα συμβόλαια, αφού πρώτα είχε ήδη επεκταθεί σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Τη δεκαετία του ’90 ήρθε και η επέκταση στο εξωτερικό, με την ίδρυση καταστήματος στη Βουλγαρία.
Η αλματώδης ανάπτυξη
Το 2000, έκανε το μεγάλο βήμα και εισήλθε στο Χρηματιστήριο Αθηνών, διαθέτοντας στο επενδυτικό κοινό το 25% των μετοχών. Την ίδια χρονιά, όλοι οι σταθμοί του μετρό στην Αθήνα απέκτησαν καθίσματα «made by Dromeas».
Το ίδιο συνέβη έναν χρόνο αργότερα με τα αεροδρόμια, το γραφεία του ΙΚΑ κ.α. Ο ιδρυτής της Δρομέας, φυσικά, δεν έμεινε σ’ αυτά και έτσι, αποφάσισε να ιδρύσει την ΚΕΜ, η οποία δραστηριοποιείται στην κατασκευή καλουπιών.
Το 2009 αποτέλεσε έτος – καμπή για τον Θανάση Παπαπαναγιώτου, ο οποίος υπέγραψε το πρώτο συμβόλαιο με την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προμήθεια επίπλων γραφείου. Ακολούθησαν και νέα συμβόλαια με τις Βρυξέλλες, τα οποία μέχρι και σήμερα αποτελούν το «χρυσωρυχείο» της εταιρείας.
Χρηματιστήριο: Η άγνωστη… λέξη στον δρόμο για τις 1.500 μονάδες
Το 2012 στο πελατολόγιο προστέθηκε και ο γερμανικός στρατός, ο οποίος συνιστά τον δεύτερο σημαντικότερο πυλώνα πωλήσεων για τη Δρομέας.
Η Νο.1 πρόκληση
Εν έτει 2024, η Νο.1 πρόκληση για τον «Mr Γραφεία» συνίσταται στην πληθωριστική έκρηξη, με τα υψηλά κόστη παραγωγής να συμπιέζουν τα περιθώρια κέρδους.
Κάτι το οποίο αποτυπώνεται τόσο στα μεγέθη του 2023 (ζημιά 2,3 εκατ. ευρώ), όσο και στη χρηματιστηριακή εικόνα της εταιρείας, η μετοχή της οποίας είναι καθηλωμένη στην περιοχή του 0,30 ευρώ, απέχοντας παρασάγγας από τα προ-κρίσης επίπεδα των 2 και 3 ευρώ.
Το αποτέλεσμα είναι σήμερα η Δρομέας να αξίζει 12 εκατ. ευρώ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)