Με θετικό πρόσημο στις λιανικές πωλήσες στην εγχώρια αγορά, αλλά και «βουτιά» των εξαγωγών έκλεισε το πρώτο δίμηνο του 2024 για την αλυσίδα ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας.
Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος Ελλάδος, οι λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά σημείωσαν αύξηση 7,9% και ανήλθαν σε 345 εκατ. ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2024 από 310 εκατ. ευρώ το 2023.
Μείωση 22,3% στις εξαγωγές
Αντίθετα, αρνητική ήταν η πορεία των εξαγωγών με σημαντική μείωση κατά 22,3%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο δίμηνο του 2024 ανήλθε σε 295 εκατ. ευρώ έναντι 380 εκατ. το 2023. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 15%, της κλωστοϋφαντουργίας 22% και του βαμβακιού 32%.
Πτωτικά και οι εισαγωγές
Μείωση κατέγραψαν επίσης και οι εισαγωγές σε ποσοστό 8,3%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 518 εκατ. ευρώ το 2024 έναντι 565 εκατ. ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2023. Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 13%, ενώ της ένδυσης ανήλθε σε 6,2%.