Τα απαιτούμενα βήματα, τα οποία θα μεγαλώσουν τη MED και θα την οδηγήσουν στην επόμενη πίστα, δηλαδή αυτής της εισαγωγής στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, πραγματοποιεί ο Λεωνίδας Ζησιάδης, βασικός μέτοχος και επικεφαλής της εταιρείας premium εσωρούχων από τη Θεσσαλονίκη.
Ο επιχειρηματίας, ο οποίος εδώ και χρόνια διαθέτει σημαντική παρουσία στον χώρο των ξενοδοχείων και των ακινήτων (υπήρξε μέτοχος στο Sani Resort της Χαλκιδικής), επένδυσε στη MED μόλις το 2023, αποκτώντας το πλειοψηφικό πακέτο (κατέχει το 51%) από τον ιδρυτή της εταιρείας, Ευθύμη Χατζηβασιλείου, ο οποίος πλέον ελέγχει μόλις το 14,90%.
Τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου ήρθε η εισαγωγή στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου, με την εταιρεία εσωρούχων, μαγιό και αξεσουάρ να αποτιμάται σήμερα στα 13 εκατ. ευρώ, έχοντας αυξήσει κατά τουλάχιστον 1/4 την αξία της κατά τη διάρκεια της ομολογουμένως σύντομης χρηματιστηριακής της ιστορίας (0,85 ευρώ η τιμή εισαγωγής, 1,09 ευρώ η σημερινή τιμή).
Οι επόμενοι στόχοι
Πλέον, η οικογένεια Ζησιάδη, η οποία, όπως προαναφέρθηκε, είναι αρκετά δραστήρια στους κλάδους των ακινήτων και του τουρισμού, ιδίως στη Βόρεια Ελλάδα, είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα, με στόχο την Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου.
Ένα απ’ αυτά τα βήματα αποτελεί και η πρόσφατη μη δεσμευτική συμφωνία για την εξαγορά της AXEL Accessories ΑΕΒΕ, η οποία ανήκει στον επιχειρηματία Κωνσταντίνο Λαγουμάκη. Η AXEL έχει σημαντική θέση στην αγορά λιανικής και χονδρικής γυναικείων ρούχων, διαθέτοντας καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ισπανία, Σερβία, Σαουδική Αραβία κ.α.
Αναμφίβολα, η σύμπραξη, εφόσον πράγματι τελεσφορήσει, θα «μεγαλώσει» τα νούμερα της MED, συμβάλλοντας καθοριστικά στον στόχο του κ. Ζησιάδη, ο οποίος πέραν όλων των άλλων σκοπεύει να προχωρήσει σε πλήρη αναμόρφωση του δικτύου λιανικής και χονδρικής, μέσω νέων συνεργασιών αλλά και νέων προϊόντων.
Η ευρωλιγκάτη… χορηγία
Μην ξεχνάμε ότι η MED, η οποία διαθέτει δύο εργοστάσια παραγωγής στη Βουλγαρία και συνολικά 22 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια διεθνοποίησης του brand.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, εκτός της παρουσίας σε μεγάλες εκθέσεις μόδας στο εξωτερικό, είναι επίσημος χορηγός της Euroleague, δηλαδή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, παρέχοντας εσώρουχα και μαγιό με τα logo των κορυφαίων ομάδων της ηπείρου, συμπεριλαμβανομένων του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.