Συνέντευξη στην εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο της Naftemporiki TV, παραχώρησε ο Πέτρος Ιμιρζιάδης, Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας SPC, ο οποίος μίλησε γι’ αυτή και πώς από μια εταιρεία που ξεκίνησε από την προώθηση πωλήσεων είναι τώρα leader στο χώρο παροχής ολοκληρωμένων και εξειδικευμένων υπηρεσιών marketing.
«Αυτό λοιπόν ξεκίνησε το μακρινό πλέον 1978 μετράμε 45,46 χρόνια ζωής πλέον από τους γονείς μας. Τότε ήταν ένα «εξωτικό» αντικείμενο όπως καταλαβαίνετε και οι πρακτικές τότε άμεσης επικοινωνίας με το κοινό ήτανε απλές. Μιλούσαμε για δειγματοδιανομή στα σπίτια door to door, μιλούσαμε για τα πρώτα προγράμματα στα τότε της εποχής εκείνης σουπερμάρκετ.. Φυσικά τα πρώτα χρόνια φανταστείτε ήμασταν μονοπώλιο στην αγορά, δεν υπήρχε άλλη εταιρεία που να εξειδικεύεται σε τέτοιου είδους υπηρεσίες. Ήμασταν οι μόνοι, ήμασταν οι άνθρωποι που ξεκίνησαν αυτό τον κλάδο στην Ελλάδα και σήμερα είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι, γιατί μέτρα πάρα πολλές εταιρίες, μεγάλο budget και μεγάλο τζίρο που δίνεται σε τέτοιες πρακτικές. Και σ’ αυτό το κομμάτι είμαστε οι πρωτοπόροι, είμαστε οι άνθρωποι οι οποίοι άνοιξαν την αγορά στην Ελλάδα», σημείωσε ο κ. Ιμιρζιάδης.
Η πορεία της εταιρείας
Για την πορεία της εταιρείας μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια ο κ. Ιμιρζιάδης ανέφερε ότι «Εμείς ζήσαμε όλη την αλλαγή της ελληνικής οικονομίας. Από μια τοπική οικονομία σε μία παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Ζήσαμε την εγκαθίδρυση των μεγάλων πολυεθνικών, ζήσαμε από μέσα την οργάνωση του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, που δεν υπήρχε τα πρώτα χρόνια όταν οργανώθηκαν οι μεγάλες αλυσίδες. Αυτά ήταν τα στοιχεία που βοήθησαν στην ανάπτυξη της εταιρείας και του κλάδου.
Οι πολυεθνικές έφεραν τα best practices από το εξωτερικό κι εμείς μέσα την λειτουργία μαζί τους καταφέραμε να αναπτυχτούμε».
Τέσσερις πυλώνες υπηρεσιών
Για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της SPC, ενός ολιστικού commercial marketing agency ο κ. Ιμιρζιάδης εξήγησε ότι «Η αποστολή της εταιρείας είναι να κάνουμε τα brands μέρος της ζωής των ανθρώπων. Και αυτό έρχεται να συνδυάσει στην ουσία τις πρωτοβουλίες marketing και επικοινωνίας, με τους στόχους πωλήσεων».
Και συμπλήρωσε: «Μιλάμε βασικά για τέσσερις πυλώνες υπηρεσιών. Ο ένας αφορά υπηρεσίες marketing και επικοινωνίας συνολικά, ο άλλος αφορά υπηρεσίες υποστήριξης πωλήσεων. Ο τρίτος αφορά την αμεσότητα και την επαφή με το καταναλωτικό κοινό και φυσικά μιλάμε πια και για digital marketing που είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο μέρος των υπηρεσιών τις οποίες προσφέρουμε».
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης μπήκε το θέμα της τεχνητής νοημοσύνης και το ρόλο της και στον συγκεκριμένο κλάδο με τον κ. Ιμιρζιάδη να σχολιάζει ότι «Σήμερα το πιο challenging πράγμα που έχει να κάνει μια εταιρεία είναι να παρακολουθεί τις εξελίξεις όσον αφορά την τεχνητή νοημοσύνη… Εξελίξεις, οι οποίες αλλάζουν κάθε δευτερόλεπτο που μιλάμε. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι πράγματι το next Big Thing και σήμερα πια είναι προσβάσιμη σε όλους. Είναι μεγάλη πρόκληση να την καταλάβουμε. Πώς μπορεί και κάθε επιχείρηση να την αξιοποιήσει, είτε για δικιά της χρήση, είτε για να δώσει περισσότερη αξία στην παρεχόμενη υπηρεσία προς τους πελάτες της».
Όσον αφορά στην εταιρική κουλτούρα ο κ. Ιμιρζιάδης επισήμανε ότι «μια εταιρεία πρέπει να υπάρχει, όσο αυτό αφήνει ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία. Θεωρώ μετά από 45 χρόνια ζωής και αειφορίας ότι έχουμε αφήσει ένα θετικό αποτύπωμα και συνεχίζουμε να το αφήνουμε στους ανθρώπους μας, στους συνεργάτες μας, στους προμηθευτές μας και όλο αυτό βασίζεται πάνω στην επικέντρωση στον άνθρωπο. Στο κέντρο είναι ο άνθρωπος, γιατί ο άνθρωπος είναι αναντικατάστατος. Πάνω εκεί έχουμε λειτουργήσει όλα αυτά τα χρόνια όσον αφορά το κοινωνικό μας κομμάτι».